Skip to main content

Ik heb vandaag opgewaardeerd en kreeg te lezen welk bedrag ik nu tegoed hebt. Probeer ik te bellen krijg ik te horen dat mijn nummer is geblokkeerd en dat ik eerst moet opwaarderen? Nog een keer opwaarderen? Hier klopt dus iets niet.

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Hoi @PdB03, welkom bij ons op het forum. Als een prepaidnummer 6 maanden niet is gebruikt (zelf uitbellen, sms’en of opwaarderen) wordt het voor 90 dagen geblokkeerd. In die tijd kan je het tegoed opwaarderen en zal het nummer weer beschikbaar worden. Als er in die 90 dagen geen opwaardering plaatsvind vervalt het nummer.

Het opwaarderen heb je dus wel gedaan, het weer actief worden was nog niet het geval dus? Ik kan nog niet zien wat de status is van het nummer, aangezien er op je forumprofiel geen gegevens staan. Als je het bewuste 06-nummer en het simkaartnummer daar kunt invullen kan ik er een blik voor je op werpen. Ook kan je ons bellen (met een andere telefoon) op 0800-0402, dat is de snelste weg.


Bedankt Jasper. Ik ben gisteren naar de KPN winkel geweest en een medewerker van de winkel heeft alles naar behoren prima hersteld. Overigens is het nummer 0800-0402 bijna onmogelijk te benaderen, ik kreeg elke keer het advies om op een andere moment te bellen omdat het erg druk is. Mijn advies voor alle anderen die problemen ondergaan: Ga gewoon naar een KPN winkel, dan bespaar je ergernis.


Goed om te lezen dat het via die weg gelukt is @PdB03! Dat het telefonisch niet lukte is spijtig, door de drukte kan dat helaas voorkomen blijkt. 

Naast telefonisch, de winkel, hier op het forum zijn Twitter en Facebook ook nog mogelijke manieren om met ons in contact te komen.