Skip to main content

ik kan mijn prepaid niet opwaarderen, daarbij krijg ik de melding dat geblokkeerd/opgeschort is?

 

Wat kan ik daar nog mee?

Hallo @BertrandS 

 

Als een prepaid nummer gedurende 6 maanden niet is gebruikt om mee uit te bellen, sms te versturen of te internetten dan wordt het geblokkeerd, je kan er dan nog wel op gebeld worden.

Op het moment dat die 6 maanden zijn bereikt, wordt er een sms gestuurd naar het nummer om je daarover te informeren, maar om die te ontvangen moet het toestel wel aanstaan.

Daarna heb je nog 90 dagen om het tegoed op te waarderen en daarmee het nummer weer vrij te geven voor gebruik.

Doe je dat opwaarderen niet dan vervalt het nummer na die 90 dagen definitief.

 

Heb je dat nummer i.d.d. zo lang niet gebruikt?

Kan je het nummer nog wel bellen vanaf een andere telefoon of krijg je dan te horen dat het nummer niet meer bestaat?

Als dat niet meer lukt is het prepaid nummer definitief vervallen en kan je er niets meer mee.


Dank voor je reactie, ik krijg dat niet te horen als ik erheen bel, maar hoe kan ik het nummer dan deblokkeren en opwaarderen…


Wat krijg je dan wel te horen?

Waarschijnlijk is het nummer vervallen, je zou dat na kunnen vragen bij de klantenservice op 0800-0402