Skip to main content

Goedemiddag. Ik will je vragen hoe je je problem hebt opgelost?

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @Yauheni! welkom op het forum. 

In het vorige topic is het bericht van PeterG als oplossing aangemerkt omdat het voor de meeste mensen de oplossing moet zijn. En de topicstarter niet meer is teruggekomen.

Als het voor jou ondanks die tips niet lukt om je prepaid te opwaarderen, laat het dan hier weten. 

Laat even specifiek weten wat er precies niet lukt. Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding? Zo ja, wat is die foutmelding. 

Laat het hier weten. Dan zoeken we de oplossing voor je! 🙂


Vertel het me, alstublieft.  hoe koop je een onbeperkt zorgeloos pakket via prepaid


@Yauheni de makkelijkste manier is via de KPN Prepaid app. Je kan ook bellen om een bundel aan te zetten

Als die beide manieren niet lukken, laat dan hier weten waarom het niet lukt. Of je bijvoorbeeld een foutmelding krijgt.

Ik hoor het graag van je!


Ik heb 15,65 euro op mijn rekening staan.  Hoe kan ik een onbeperkt pakket kopen dat 8,99 euro kost als prepaid biedt om te betalen met ideal, palpay, met creditcard?  Ik wil dit pakket betalen met een tegoed dat ik heb opgewaardeerd met een voucher.  Kun je me alsjeblieft stap voor stap vertellen hoe ik het moet doen?  Dank je.


Hallo @Yauheni ,

Jouw beltegoed kan uit verschillende soorten beltegoed bestaan. Niet met alle soorten beltegoed kun je een bundel aanschaffen. Ik heb het idee dat jouw saldo (deels?) bestaat uit een beltegoed waarmee je geen bundels kunt kopen. Koop die bundel daarom gewoon via iDEAL, Pay Pal of Credit card. 

 

Hierbij voor de volledigheid de uitleg over de vijf (!) verschillende soorten beltegoed. 
 

Om het overzichtelijk te maken hebben we alle tegoeden even voor je op een rijtje gezet. Alle tegoeden zijn in Nederland en de EU te gebruiken.

1. Start beltegoed Dit is beltegoed dat standaard op een KPN Prepaid SIM-kaart staat. Met starttegoed kun je bellen, sms’en en internetten. Het starttegoed kun je niet gebruiken om prepaid bundels mee te kopen en/of servicenummers mee te bellen. 

2. Extra beltegoed Dit is extra beltegoed dat je ontvangt bij een actie, bijvoorbeeld het ‘extra gratis beltegoed’ wat alle nieuwe KPN Prepaid klanten kunnen aanvragen via MijnKPN. Het extra beltegoed kun je niet gebruiken om prepaid bundels mee te kopen en/of servicenummers mee te bellen. 

3. Bonus beltegoed Dit is extra beltegoed dat je ontvangt na elke opwaardering van 10, 15, 20 of 30 euro als je het KPN Bonustariefplan aan hebt staan. Je kan het Bonus tariefplan kosteloos aanvragen met de KPN Prepaid App of in MijnKPN. Het bonus beltegoed kun je niet gebruiken om prepaid bundels mee te kopen en/of servicenummers mee te bellen.

4. Beltegoed Dit is beltegoed dat je zelf opwaardeert via internet of met een opwaardeerbon. Met dit beltegoed kun je bellen, sms’en, internetten, prepaid bundels kopen en servicenummers bellen. 

Al het beltegoed van KPN is onbeperkt houdbaar als je 1x in de 6 maanden belt (niet naar gratis nummers), sms’t, mobiel internet gebruikt (geen wifi) of opwaardeert. Het start, extra- en bonustegoed is niet te gebruiken voor roaming.

5. Bundeltegoed Met bundeltegoed wordt aangegeven het tegoed van een prepaid bundel. De houdbaarheid van het bundeltegoed is afhankelijk van de prepaid bundel. In de meeste gevallen is dit 31 dagen.


Hallo @Yauheni ,

Jouw beltegoed kan uit verschillende soorten beltegoed bestaan. Niet met alle soorten beltegoed kun je een bundel aanschaffen. Ik heb het idee dat jouw saldo (deels?) bestaat uit een beltegoed waarmee je geen bundels kunt kopen. Koop die bundel daarom gewoon via iDEAL, Pay Pal of Credit card. 

 

 

En @Yauheni ?,

Is dit inderdaad de reden?