Skip to main content

Mijn vader heeft een blaupunkt telefoon voor senioren.

Of ik hem op wil waarderen.

Lukt niet. Code gekocht bij supermarkt, helaas, zowel telefonisch als per bericht niet.

Terug naar supermarkt. Nieuwe gekregen. Zelfde verhaal.

Wat moet ik doen? 

Hoe lang is het geleden dat er met deze phone gebeld is 


Nee, hij kan wel bellen en gebeld worden.

Er staat ook nog tegoed op. Dus het is niet zo dat er niks op staat, dat door te weinig gebruik vervallen is.


Is er in U woonplaats een KPN winkel , overigens heb ik ooit het  zelfde op het voormalige Telfort meegemaakt dat een AH supermarkt dat er twee codes niet werkten 


@Mirthe Lodewijk Wat lukt er precies niet? En wat gebeurt er?


@AriënC het opwaarderen...op geen enkel manier. 


@jimny had kpn al gebeld, maar die zei terug naar de winkel...en gaven ze een nieuwe. Maar kan toch niet weer terug?? Ze zien me aankomen🙄

Maar ja..wel 30 euros...


@AriënC het opwaarderen...op geen enkel manier. 

Dat is duidelijk. Maar wat gebeurt er precies? Dát is ons onduidelijk. 

 


Kijk eens welke provider op de simkaart staat.

Hier ook een 12 jaar oude telefoon. Staat kpn op scherm. Maar de provider is Lebara. Dan moet ik ook opwaarderen met Lebara tegoed en niet met kpn tegoed. 😉.

 

Ook. Wat hoor je als je 1244 belt?

 


@PeterG  Nou het is geen oude telefoon. Maar je had wel de oplossing, hartelijk dank.

Vreemd op scherm staat kpn, maar idd sim is ahmobiel.

Nou die 30 euro bewaren we dan maar voor een van de kids, als ze een telefoon krijgen...

 


bewaren we dan maar voor een van de kids, als ze een telefoon krijgen...

Dat moet dan niet al te lang duren @Mirthe Lodewijk . Want gekocht tegoed moet binnen één jaar gebruikt worden. 

het is geen oude telefoon

Hij kan echter nog maar tot 30 november 2025 gebruikt worden. Daarna bestaat 2G niet meer.


Hi @Mirthe Lodewijk, welkom op ons forum. 

Kijk eens welke provider op de simkaart staat.

Hier ook een 12 jaar oude telefoon. Staat kpn op scherm. Maar de provider is Lebara. Dan moet ik ook opwaarderen met Lebara tegoed en niet met kpn tegoed. 😉.

Erg fijn dat Peter je zo goed heeft geholpen, waarvoor dank! Kort samengevat: opwaarderen bij de provider die je hebt.