Beantwoord
PrePaid opwaarderen via 1244
Ik heb een prepayed kaartje en kon altijd opwaarderen via 1244. Nu krijg je bij optie 1 je beltegoed en kan je bij optie 8 je beltegoed verhogen. Bij optie 8 wordt er echter al tijdenlans een STORING aangegeven, waar men bij de helpdesk van KPN al weken niets van weet of aan doet. Via de KPN site proberen op te waarderen loopt ook vast op een storingsmelding. De callcenterdames lossen niets op, begrijpen het niet, verbinden door. Dus al een week van het kastje naar de muur. TOP service KPN. Een opwaardeerkaart in de stad gaan kopen, daar moet ik de taxi voor bellen, dus dat vind ik ook geen oplossing. Gaarne een reactie !!!!!
Beste antwoord door Vikash van KPN
Om via sms op te kunnen waarderen moet je je eenmalig registreren via MijnKPN. Ik zie dat je dit nog niet hebt gedaan. Na het registreren krijg je een persoonlijke code voor opwaarderen. Bel daarvoor met je mobiel naar 1244. Op deze pagina vindt je meer informatie.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.