Skip to main content

Heb via IDEAL 11,99 teveel betaald,of verkeerd gegaan ,voor beltegoed,prepaid.Er werd mij via klantenservice beloofd,dat het bedrag 11,99 binnen 14 dagen wordt teruggestort.We zijn nu 23 dagen verder.Misschien ben ik dit bedrag wel kwijt.Niet netjes van KPN.Sorry!!!

Hoe kan dat???Een Milardenbedrijf KPN.Bedrag11,99 terug storten een probleem???Onvoorstelbaar???,voor zo,n modern berdrijf.Als het teruggestort is laat ik het weten.Gr.Vaste klant KPN.


Hallo @Tevreden klant. ,

Je kunt tussen 8.00 en 18.00 bellen met het gratis nummer 0800-0402. Daar kunnen ze je vast meer vertellen. 


Alles is opgelost.Mijn 11,99 Euro is bij geschreven op mijn beltegoed.(Dus ik ben het niet kwijt.Had geen andere keuze.)Is dit uitgedacht?Ben nu gelukkig tevreden.Maar is niet normaal dat je hierom moet vragen.


Opgelost.


Goedemiddag @Tevreden klant. en bedankt nog voor je bericht :)
Fijn om te lezen dat het inmiddels is opgelost en dat je dat hier ook nog even met ons hebt gedeeld, dat wordt gewaardeerd!


Beste Jan van KPN,jij kunt weer rustig slapen.Alweer iets opgelost.Maar is niet normaal,dat je om eigen centen moet vragen?Heb ook 6 maanden trameland gehad bij overstappen,van Online.nl naar KPN,omdat Online geen glasvezel leverde.Die 6 maanden storingen enz,verkeerd glasvezelkastje enz.Nooit geconpenceerd gekregen.Had ik dat geweten had ik nooit overgestapt.Kost mij nu 68,50 per maand,was goedkoper uit bij Online.nl.Maar beste moderator Jan van KPN>>Aan jou ligt het niet!!!<<Gr.KPN klant.


Reageer