Skip to main content
Antwoord

Prepaid saldo bekijken van sim die in beveiligingssysteem zit

• February 17, 2025
  • 4 reacties
  • 139 keer bekeken

Ik gebruik mijn KPN simkaart voor een prepaid abonnement. De kaart zit in ons beveiligingssysteem. Daar kan ik dus niet mee bellen. Hierdoor kan ik ook mijn tegoed niet inzien. Is hier een oplossing voor?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Kun je de KPN prepaid app downloaden en je nummer koppelen? Je moet dan wel ff die simkaart tijdelijk in een telefoon stoppen om dat nummer toe te voegen in de app.

Of heb je de mijn KPN app al? Dan kun je dat nummer ook in die app toevoegen.

Hoi ​@PPR058x 

De “Mijn KPN App” is alleen bedoeld voor abonnementen, dus niet voor prepaid aansluitingen.
Voor prepaid aansluitingen zoals die van TS ​@Martien52 is er de KPN Prepaid App, via die app kun je zien hoeveel tegoed je nog op de Prepaid aansluiting hebt staan.

Wel heb je gelijk, dat TS ​@Martien52 de prepaid simkaart even in een mobiele telefoon moet doen, aangezien je daarop een toegangscode ontvangt bij het aanmelden in de KPN Prepaid App.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • February 17, 2025

Kun je de KPN prepaid app downloaden en je nummer koppelen? Je moet dan wel ff die simkaart tijdelijk in een telefoon stoppen om dat nummer toe te voegen in de app.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@PPR058x 

De “Mijn KPN App” is alleen bedoeld voor abonnementen, dus niet voor prepaid aansluitingen.
Voor prepaid aansluitingen zoals die van TS ​@Martien52 is er de KPN Prepaid App, via die app kun je zien hoeveel tegoed je nog op de Prepaid aansluiting hebt staan.

Wel heb je gelijk, dat TS ​@Martien52 de prepaid simkaart even in een mobiele telefoon moet doen, aangezien je daarop een toegangscode ontvangt bij het aanmelden in de KPN Prepaid App.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 19, 2025

Dank je wel voor de tip.

Het is me intussen  gelukt om via de MijnKPN app mijn beltegoed te zien, zonder de simkaart over te zetten.

• Nieuwkomer
  • March 16, 2025

Voor dit soort toepassingen geen KPN SIM gebruiken. Ik gebruik naar alle tevredenheid Vodafone prepaid kaarten waarvan het saldo gewoon via My Vodafone te bekijken is.