Ik weet dat ik mijn PREPAID sim in het buitenland kan activeren door te bellen naar de klantendienst.
Dat deed ik maar aldaar staat in het systeem dat ze al actief is en in het andere dat dat niet zo is.
Ze konden me niet helpen.
Kan iemand me een trip naar Nederland besparen?
Thanks!
Beste antwoord door Jasper van KPN
Welkom op de community @Nicooooo, om prepaid zelf te activeren moet je inderdaad verbonden zijn met ons netwerk. Als je in het buitenland bent kunnen wij dat wel, maar alleen het 06-nummer is daarvoor niet genoeg. Bij prepaid hebben we het bijbehorende simkaartnummer ook nodig. Zou je die ook aan je profiel kunnen toevoegen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?
Welkom op de community @Nicooooo, om prepaid zelf te activeren moet je inderdaad verbonden zijn met ons netwerk. Als je in het buitenland bent kunnen wij dat wel, maar alleen het 06-nummer is daarvoor niet genoeg. Bij prepaid hebben we het bijbehorende simkaartnummer ook nodig. Zou je die ook aan je profiel kunnen toevoegen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?
Graag gedaan @Nicooooo, als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden. Veel plezier eerst in het buitenland!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.