Skip to main content
Beantwoord

Prepaid sim activeren vanuit buitenland

  • 29 August 2024
  • 7 reacties
  • 102 keer bekeken

Op dit forum heb ik kunnen lezen dat het niet mogelijk is om vanuit het buitenland een nieuwe SIM te activeren. Zoals de verschillende topics omschrijven heb ik de gegevens in mijn profiel gezet.
De activeringscode wordt niet gevraagd, klopt dat?
Wil een moderator hier mij alsjeblieft helpen mijn SIM kaart te activeren? BVD!!

Hallo @Mirrie , een reactie van een KPN moderator duurt hier wat langer: één of meer dagen.

Vanuit het buitenland is klantenservice bereikbaar via 00316 12001200 (normale belkosten) op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur, zaterdag tot 17.00 uur. 

Als het niet mogelijk is om te bellen, gebruik dan een van de social media kanalen (Facebook / X).


Dank voor je snelle reactie. Ik ga kijken wat er mogelijk is qua bellen/facebook. En anders ga ik geduld hebben. :)  

 


Toch graag via deze weg hulp gezocht voor het activeren van mijn SIM kaart!
Misschien met meer geduld…. 
Via FB nit gelukt, vandaar.
Wie o wie kan mij helpen! Gegevens in mijn profiel.


Hoi @Mirrie , de reactietijd van de KPN moderators is ruim 24 uur op dit moment.

Misschien lukt het dus vandaag nog, maar anders zou het morgen toch moeten kunnen.
Je hebt het 06-nummer en het simkaartnummer in jouw profiel gezet?


De persoon die ik via FB had zei dat het niet kon omdat ik in Buitenland ben…
Ook kon die persoon mijn profiel niet zien… :O 
Vandaar opnieuw hier berichtje. En gezegd dat het wél moest kunnen via die weg volgens dit forum.
Deze persoon heeft toen toch nog navraag gedaan en het is in werking gezet. Nieuwe sim werkt! Thanks voor de hulp hier!


Da's mooi @Mirrie . Graag gedaan 😉

KPN Webcare heeft inderdaad geen toegang tot jouw forumprofiel, maar met de juiste informatie van jou moet het de medewerker ook lukken. Alleen is niet elke medewerker daar even bedreven in.


De persoon die ik via FB had zei dat het niet kon omdat ik in Buitenland ben…
Ook kon die persoon mijn profiel niet zien… :O 
Vandaar opnieuw hier berichtje. En gezegd dat het wél moest kunnen via die weg volgens dit forum.
Deze persoon heeft toen toch nog navraag gedaan en het is in werking gezet. Nieuwe sim werkt! Thanks voor de hulp hier!

Heel fijn dat het gelukt is @Mirrie en bedankt dat je het nog even hebt laten weten 😊


Reageer