Skip to main content

Ik wil mijn sim opwaarderen maar als ik hem probeer op te waarderen krijg ik de melding dat mijn sim nog niet is geactiveerd terwijl, ik de activatie stappen heb gevolgd, ik zit in thailand dus weet niet of dat effect heeft. Wie kan mij verder helpen>

Hoi @Frank1234567. Wat vervelend dat jouw simkaart niet opgewaardeerd kan worden. Heb je het prepaidkaartje in Nederland geactiveerd? Het activeren van een simkaart kan niet in het buitenland. Dit komt omdat de simkaart altijd eerst verbinding moet maken met een Nederlandse zendmast. Onze klantenservice heeft de mogelijkheid om dit alsnog voor jou te doen. Ons gratis nummer vanuit het buitenland is 0031 6 1200 1200. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Als het niet mogelijk is om te bellen, gebruik dan een van de social media kanalen (Facebook X).


Nou @Vikash van KPN , dat “gratis” kan je volgens mij beter weghalen. Vanuit de EU met een Nederlandse mobiel wel maar voor TS vanuit Thailand gaat dat nummer geld kosten.


@RBxx Je hebt gelijk. Daar had ik even niet bij stilgestaan. 


Reageer