Skip to main content

Dag,

Voor de telefoon van onze dochter hebben we gisteren een prepaid sim besteld (op dit stond dat die leverbaar is). Bestelling wel betaald maar nu blijkt via mail dat die niet leverbaar is. Helaas vermeld de mail niet wanneer wel weer. Hoe kan ik daar achter komen? Dan kan ik bepalen of ik erop wil wachten, of het elders bestel en deze bestelling dus wil ‘retourneren’.

Fijne dag!

Groet, Nous

Hoi @NousD, welkom hier. 

Een simkaart was niet op voorraad? Want dat kan ik mij bijna niet voorstellen. Is het niet in combinatie met een toestel? Dat het toestel niet op voorraad is? Mocht het nog nodig zijn wil ik nog wel meekijken naar de bestelling. Wil je dan jouw profiel voorzien van bestelnummer, postcode + huisnummer en eventueel mobiel nummer. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, ga ik eens kijken hoe het ervoor staat. 

 


Ha Bart,

 

Dank voor je reply!

Het gaat puur om een pre-paid sim (voor een smartwatch kinderhorloge wat ze morgen met de SINT gaat krijgen… dus sim kaartje is dan wel erg gewenst anders kan ze niets met het horloge). ZONDER toestel. Vandaar dat ik het ook niet snap.

In mijn profiel zal ik het bestelnummer noteren!

Alvast dank!

Hartelijke groet,

Nouschka


Nu heeft ze dus geen simkaart voor haar nieuwe horloge. Ik zie ik inderdaad dat deze niet op voorraad is. Wanneer ze zo wel komen, durf ik niet te zeggen, maar daarvoor wordt je op de hoogte gehouden via de mail.


Opzich wel vreemd dat KPN hun eigen simkaarten niet op voorraad heeft :joy:

Maar opzich kan je ook gewoon een simkaartje halen bij bv een kpn shop, phonehouse en dat soort winkels.

Mocht de online bestelde simkaart alsnog worden opgestuurd, kan je die ook weer retour doen, en hoor je je geld terug te krijgen, want ook op dit product geldt de 14 dagen bedenk tijd ;)


Ha Misja, dank!

Tja verwonderlijk dat op de site staat dat ze ruim op voorraad zijn en na betaling blijkt dat toch niet zo te zijn en ze weten ook niet wanneer ze weer geleverd worden…. Dank voor je tip!

Fijne dag!

 

En ja Bart, nu een mooi horloge wat nog niet werkt…. jammerdebammer, minpuntje voor KPN in deze.

Maar ook jij een fijne dag gewenst!


Ik heb inmiddels duidelijkheid. Er was een klein issue met de kaarten. Is weer opgelost. Vrijdag gaat die op de post.


Dag Bart,

Gelukkig - dank.

We liggen voor de brievenbus!

 

fijne dag,

Nouschka


Via de mail word je op de hoogte gehouden, wanneer deze exact verstuurd wordt. 


Dag Bart, het is nu zaterdag 12-12 en ik krijg nu wederom deze mail van KPN:

 

Beste mevrouw Woldringh,

Helaas hebben wij de nog niet op voorraad. Onze excuses hiervoor.

Wij houden u op de hoogte

Via e-mail en sms houden wij u op de hoogte wanneer uw bestelling weer leverbaar is.

Volg uw bestelling online

 

Met vriendelijke groet,Jörg Kramer 
Directeur Klantenservice

 

dus het gaat nog steeds niet lekker bij jullie. erg vervelend en uitermate slordig als je het mij vraagt (we zijn al weer 2 weken verder en het gaat om een simpele pre-paid sim….)

Hoe nu verder?


Dit zag ik ook niet aankomen. Er werd mij namelijk verteld dat ze afgelopen vrijdag weer uitgeleverd zou worden. Maar dat is blijkbaar niet het geval. 😞 Ik heb nog weer navraag gedaan. Ik verwacht echter wel dat er snel geleverd gaat worden.Â