Skip to main content

Op verzoek van KPN nieuwe prepaid sim-kaart aangevraagd, ontvangen en geactiveert, volgens kpn pagina wordt in dat geval het tegoed van de oude sim overgezet naar de nieuwe, nieuwe sim werkt, maar tegoed is onvindbaar?

Hallo,

 

Heb je al geprobeert om KPN te bellen? Dit kan makkelijk en gratis op 0800  0402


Hartelijk dank voor reactie, zeggen dat naar KPN winkel moet, deze is echter niet in de buurt, zeggen dat ze niets kunnen zien, maar als het systeem het automatisch zou moeten doen, moet het ook zichtbaar zijn voor bepaalde mensen bij KPN, website vermeld niets over naar winkel moeten.

 


Mhhh dit is inderdaad raar. Probeer nog 1x te bellen misschien om een andere medewerker te spreken. Misschien wist deze hier niet van. Als dat weer niet lukt zou ik hier wachten op een moderator en ondertussen je forum profiel invullen met de klant gegevens van jou.


Dank, ga ik proberen

 


Hallo @Daan55. Ik zie dat je al aardig op weg bent geholpen door @Julian Borghuis, fijn! Heb je de vervangende simkaart wel aangevraagd via de speciale webpagina voor het vervangen van je simkaart? Dan zou het beltegoed inderdaad automatisch op jouw nieuwe simkaart overgeschreven moeten worden. Dit gebeurt alleen niet als je via de reguliere weg een vervangende simkaart aanvraagt. In dit laatste geval zal jouw nummer en jouw beltegoed handmatig overgedragen moeten worden. Je kunt hiervoor inderdaad het beste naar een KPN winkel bij jou in de buurt gaan.


Julian en Denise, hartelijk dank, card was inderdaad aangevraagd via de speciale link

Heb advies van Julian opgevolgd en weer gebeld, deze medewerkster heeft tot volle tevredenheid afgehandeld, blijkbaar wel kennis van zaken, vorige kon niets zien en niets doen. ( Slecht voor service quality)


Fijn dat je er via de telefonische klantenservice alsnog uit bent gekomen. :blush: