Ik zit monenteel in mallorca en heb een kpn orepaid als reserve bij mij. Kom ik er net achter dat ik hier de sim niet kan activeren. Is het voor jullie mogelijk omdat te doen
Hallo
Een prepaid simkaart kan je zelf inderdaad alleen activeren als je in Nederland bent en direct met het KPN netwerk verbonden bent. Een KPN moderator kan dit wel “op afstand” voor je doen.
Zet het 06-nummer en het simkaartnummer in jouw forumprofiel (klik hier). Gebruik het veld "Persoonlijke opmerkingen”, dat is alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.
Geef hier een bericht als je dat gedaan hebt, dan geef ik een seintje aan de moderators.
Hallo
Hallo
Een prepaid simkaart kan je zelf inderdaad alleen activeren als je in Nederland bent en direct met het KPN netwerk verbonden bent. Een KPN moderator kan dit wel “op afstand” voor je doen.
Zet het 06-nummer en het simkaartnummer in jouw forumprofiel (klik hier). Gebruik het veld "Persoonlijke opmerkingen”, dat is alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.
Als je jouw profiel hebt ingevuld, geef dan even een seintje in het topic. Ga ik de simkaart activeren.
kunnen jullie van mij ook activeren?
Hallo
Geef hier een bericht als je dat gedaan hebt, dan geef ik een seintje aan de moderators.
Hallo
Hallo,
Graag maak ook ik gebruik vd mogelijkheid via deze route simkaart te activeren.
Heb deze in buitenland toegestuurd gekregen.
Ik heb deze pagina Praat mee | KPN Community ingevuld, met tel en simkaart nr
Dank u wel
Hulp is onderweg
Hallo,
Graag maak ook ik gebruik vd mogelijkheid via deze route simkaart te activeren.
Heb deze in buitenland toegestuurd gekregen.
Ik heb deze pagina Praat mee | KPN Community ingevuld, met tel en simkaart nr
Dank u wel
Snelle actie, snel geregeld. Top, hartelijk dank!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.