Skip to main content

Beste,

Ik zit momenteel in het buitenland en heb voor werk een prepaid simkaart aangeschaft. Deze is door familie meegenomen naar hier, maar nog niet geactiveerd. Ik zou hiervoor moetem bellen of smsen, maar dat lukt niet. En via de chat krijg ik steeds de melding dat het al geactiveerd zou zijn.

Kan iemand mij helpen?

Dag @Sandra1204 , plaats het 06-nummer en het simkaartnummer in jouw forumprofiel .

Zet het in het veld "Persoonlijke opmerkingen”, dat is alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.

Meld hier als je dat gedaan hebt, dan waarschuw ik de KPN moderators.


Dag @Sandra1204 , plaats het 06-nummer en het simkaartnummer in jouw forumprofiel .

Zet het in het veld "Persoonlijke opmerkingen”, dat is alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.

Meld hier als je dat gedaan hebt, dan waarschuw ik de KPN moderators.

Dank je wel!!! Info staat er in.


Ok @Sandra1204 , ik heb het doorgegeven.


Super bedankt!


De prepaid is voor jou geactiveerd @Sandra1204. Wellicht is nog een een herstart van het toestel nodig. 


Hij doet het! Super bedankt voor jullie snelle hulp.


Hallo heb t zelfde probleem, ben in t buitenland en moet prepaid simkaart activeren, kan klantenservice helpen?


Hallo @sharanna80, ik heb de Prepaidkaart voor jou geactiveerd. Voor de zekerheid nog even jouw toestel herstarten en dan kun je het nummer gebruiken.