Skip to main content
Antwoord

Prepaid simkaart activeren in het buitenland (EU)

• August 8, 2020
  • 9 reacties
  • 252 keer bekeken

Goedemiddag,

Kan iemand me helpen met het activeren van de prepaid simkaart? Nu ben ik in het buitenland dus ik kan het niet doen door het bellen. Het mobielnummer staat op mijn profiel.

Alvast bedankt,

Andrey

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Bart_

Yes, dank je @AYagafarov Ik heb 'm geactiveerd! Misschien is het nodig om je toestel even uit en aan te zetten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

• August 8, 2020

Hallo @AYagafarov , activeren gaat het vlotst door een keer met iemand te bellen of te sms’en.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 8, 2020

Hallo @JanD, dank je wel voor je anwoord. Nu ben ik in het buitenland en het werkt niet om door het bellen of het sms’en een prepaid simkaart te activeren. Daarom vraag ik hier.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • August 10, 2020

Hallo @AYagafarov Daar kan ik je dan mee helpen. Wil je je telefoonnummer en het nummer van je simkaart in je Forum Profiel zetten? Dan regel ik het. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 11, 2020

Hallo @Bart_ , ik heb mijn gegevens ingevuld. Dank je wel!

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • August 11, 2020

Ha @AYagafarov Dank! Nu zie ik dat je twee keer je mobiele nummer hebt ingevuld. Kun je ook het simkaartnummer invullen? Die heb ik wel echt nodig. :)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 11, 2020

Sorry @Bart_ , het simkaartnummer heb ik ook ingevuld. Dank je well!

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 11, 2020

Yes, dank je @AYagafarov Ik heb 'm geactiveerd! Misschien is het nodig om je toestel even uit en aan te zetten. 

• Nieuwkomer
  • January 22, 2021

Beste @Bart_ 

Kun je alsjeblieft mijn pre-paid sim kaart ook activeren? Ik heb mn SIM en TEL nr in het  “Klantnummer (mobiel)  (Privé)” ingevuld.

Merci!

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 25, 2021

Hallo @MustafaCan Voor elkaar!