Skip to main content

Ik heb een nieuwe simkaart en het lukt niet om dat te activeren. Ik probeer te bellen met deze simkaart of een sms te sturen, maar het werkt niet. Ik krijg te zien bij berichten dat het mislukt is. Als ik probeer te bellen, wordt helemaal niet gebeld, de oproep wordt meteen beëindigd. 

Kunnen jullie mij helpen?

Hallo  @Eternum , ben je in Nederland of in het buitenland? Om een prepaid sim te activeren moet je rechtstreeks verbonden zijn met het KPN netwerk, in Nederland dus.

Zet  jouw 06-nummer en het simkaartnummer in jouw Forum profiel, alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers. Gebruik het veld “Persoonlijke opmerkingen”. Dan kan een KPN moderator met je mee kijken en wellicht de simkaart ook activeren.


Hallo @Eternum . 

Mocht je in Nederland zijn?

Ga dan vandaag even naar een KPN-winkel. Zij helpen je dan met de activatie. En dan loop je daarna bellend de winkel uit.  

 


@Eternum . Kun je bovenstaande vragen beantwoorden?


Hallo @Eternum . 

Mocht je in Nederland zijn?

Ga dan vandaag even naar een KPN-winkel. Zij helpen je dan met de activatie. En dan loop je daarna bellend de winkel uit.  

 

@Eternum 

Is het gelukt in de winkel? 

 


Hallo @Eternum . 

Mocht je in Nederland zijn?

Ga dan vandaag even naar een KPN-winkel. Zij helpen je dan met de activatie. En dan loop je daarna bellend de winkel uit.  

 

@Eternum 

Is het gelukt in de winkel met de activatie? 


Nee, de mevrouw van de KPN winkel in Woensel zei dat ze niets voor mij kan betekenen. Maar ik had afgelopen zaterdag met iemand van KPN via de chat gecommuniceerd en die mevrouw zei dat ik in de winkel een nieuwe Simkaart gratis zou krijgen. 


Gewoon teruggaan naar een KPN-winkel. Als jouw nieuwe simkaart niet werkt, dan hoor je gratis een nieuwe te krijgen. 


Dat is erg merkwaardig, @Eternum . Ik wil graag meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Bedankt voor alle reacties. Ik ben vandaag in de KPN winkel in Son geweest en daar kreeg ik een nieuwe Simkaart. Deze heb ik geactiveerd en nu werkt alles perfect.

Bedankt nogmaals voor alle reacties.

 

Groetjes,


Mooi zo. :thumbsup_tone4: