Skip to main content

Prepaid simkaart activeren lukt niet , krijg steeds de melding  “door een technisch probleem kan uw kaart niet geactiveerd worden, neem contact op met de klanten service. Dit gedaan maar zij kunnen me ook niet verder helpen.  Heb nog een hele oude simkaart, heb nu een 3 in 1 kaart.

Wie kan mij helpen?
admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Goedemiddag @H J Hoebergen, welkom op ons forum!
Inmiddels zijn we even een paar dagen verder. Is het nog gelukt je nieuwe simkaart te activeren?

We hebben twee verschillende pagina's om je simkaart te activeren:

Houd er ook rekening mee dat een simkaart beperkt houdbaar is, als hij niet op tijd geactiveerd wordt komt hij te vervallen en kun je het beste een nieuwe aanvragen: Simkaart vervangen of extra simkaart aanvragen


Beste Thomas, het is nog steeds niet gelukt  krijg steeds een melding "technische storing  neem contact op met KPN service.

Bedankt voor je reactie, is het soms beter om in een winkel om hulp te vragen?

Groetjes Henk 


Goedemorgen @H J Hoebergen, ik zie dat je je profiel al ingevuld had. Ik zie het simkaartnummer niet in het systeem terug bij jouw aansluiting. We kunnen deze dus niet activeren.
Hoe had je deze simkaart aangevraagd? Een vervangende simkaart voor prepaid kan je hier online aanvragen: Prepaid vervangende SIM-kaart aanvragen. Het simkaartnummer waar ze daar om vragen is het simkaartnummer van je huidige simkaart.

Je kunt ook dit telefonisch via 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service regelen.
Uiteraard kun je hiervoor ook langs de winkel.


Beste Thomas,

Bedankt voor je hulp, ik ben vanochtend naar de KPN winkel geweest en ze hebben de simkaart daar geactiveerd. Was in een paar minuten gepiept. 

De nieuwe simkaart werkt nu in mijn nieuwe toestel.

Bedankt Henk .


Ah top! Bedankt voor je terugkoppeling!