Skip to main content

Ik probeer een nieuwe Prepaid Simkaart te activeren

ik kan wel bellen of sms’en 

via de site opwaarderen krijg ik een melding dat de kaart nog niet is geactiveerd.

via de app kpn Prepaid heb ik het mobnr ingevoerd maar krijg geen sms met de verificatiecode.

 

zucht….. wie kan mij hiermee helpen


 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

Hey @johanBugel!

Wat een vreemde situatie. Je kunt wel bellen en sms’en maar opwaarderen lukt niet, dan krijg je de melding dat de simkaart nog niet is geactiveerd? Heb je de simkaart onlangs nieuw van ons ontvangen?

Zou je jouw forumprofiel willen invullen met de volgende gegevens (bij ‘Persoonlijke opmerkingen’): het betreffende 06-nummer en het simkaartnummer waar het om gaat. Als je hier een seintje geeft zodra je de gegevens hebt ingevuld, kijken we met je mee.


Dank voor jouw reactie, nummer heb ik toegevoegd 


Het betreft een nieuwe prepaid simkaart welke is aangeschaft voor een kids watch


Goedenavond @johanBugel, bedankt voor je gegevens!
Ik heb meteen even meegekeken en zie dat de activatie vastgelopen is in ons systeem. Mijn collega's achter de schermen zijn daarvan op de hoogte en gaan dit herstellen. Hier kunnen helaas een paar werkdagen overheen gaan.

Zodra de activatie doorgelopen is krijg je daar nog bericht over en kun je ook weer opwaarderen!