Skip to main content

Hallo, ik ben op dit moment in zuid Amerika en wil een KPN prepaid simkaart activeren. Hoe is dat mogelijk ?

Er komen vrienden uit zuid Amerika naar Nederland en heb een kpn sim kaart voor hun gekocht in Nederland zodat , zodra ze in NL aankomen( Schiphol) , mij kunnen bereiken om elkaar te kunnen treffen. En ik zou de sim kaart ook wat op willen waarderen.

Alvast hartelijke dank voor alle hulp

 

Hallo, ik ben op dit moment in zuid Amerika en wil een KPN prepaid simkaart activeren. Hoe is dat mogelijk ?

Dat kan niet in het buitenland, dat had je voor vertrek in Nederland moeten doen.

Een KPN moderator kan dit wel “op afstand” voor je doen.

Zet het 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer in jouw forumprofiel (klik hier). Gebruik het veld "Persoonlijke opmerkingen”, dat is alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.

Geef hier een bericht als je dat gedaan hebt.


Hallo Ruud, alvast mijn hartelijke dank en zal het uitvoeren zoals je vraagt. Ik kon het helaas niet anders doen omdat de SIM kaart anders zou vervallen ivm een halfjaar niet gebruiken.

Groeten Sjaak


Done !!

 


Ok, duidelijk Sjaak. Ik heb dit topic onder de aandacht gebracht van de moderators.


THx, of hier zegt men muchas gracias Señor !!!


de nada Señor (Google translate  😊😉)


Hi @sjaak1955! Mijn Spaans is niet heel goed. Maar ik kan je wel vertellen dat je simkaart nu “el geactiveerd” is. Herstart je toestel. Daarna moet alles het doen. 🙂


OK, Bram, muchas gracias a ti tambien. In het spaans heet het ¨activada¨  Spaans is echt een moeilijke taal .

.


Goededag ik heb hetzelfde probleem met mijn simkaart omdat ik in het buitenland ben. Ik heb de nodige gegevens al in het veld geschreven. zou je de simkaart voor me kunnen activeren?


Welkom op het forum @Simonergbb. Ik heb de simkaart voor je geactiveerd, mogelijk moet je jouw toestel nog even opnieuw opstarten zodat die opnieuw verbinding maakt.

Daarmee zet ik dit topic ook op slot, voordat het een verzameling wordt van meer mensen die om een activatie vragen en het een onoverzichtelijk geheel wordt. Het is het beste om een eigen topic aan te maken als je een vraag hebt.