Skip to main content

@Marina_ Zou je mij wel kunnen helpen, zit met hetzelfde probleem. Prepaid KPN, maar SIM lijkt zich niet meer te kunnen registreren in het netwerk.

Maar 06 nummer doet het nog wel, als ik mijn eigen nummer bel, dan krijg ik ook mijn eigen voicemail te horen (zelf ingesproken) en ik kan nog een bericht achterlaten.

Is het in dit stadium nog mogelijk om dit weer werkend te krijgen. Mobiel opwaarderen lukt niet, krijg de melding dat SIM registratie niet gelukt is.

Alvast dank voor je reactie.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

@Marina_ Zou je mij wel kunnen helpen, zit met hetzelfde probleem. Prepaid KPN, maar SIM lijkt zich niet meer te kunnen registreren in het netwerk.

Maar 06 nummer doet het nog wel, als ik mijn eigen nummer bel, dan krijg ik ook mijn eigen voicemail te horen (zelf ingesproken) en ik kan nog een bericht achterlaten.

Is het in dit stadium nog mogelijk om dit weer werkend te krijgen. Mobiel opwaarderen lukt niet, krijg de melding dat SIM registratie niet gelukt is.

Alvast dank voor je reactie.


Als je nog wel kan gebeld kan worden is je nummer nog niet vervallen! Je zit waarschijnlijk wel in de laatste fase, waarna het nummer volledig word afgesloten.

Als je bij KPN 6 maanden niet zelf hebt gebeld, smst, internet of opgewaardeerd, krijg je nog een laatste 3 maanden, waarin je je nummer alleen kan deblokkeren middels een opwaardering.

Dat kan wel alleen door een opwaardeerkaartje te kopen in een winkel, tankstation ect ect.  Online opwaarderen werkt niet als je in de laatste 3 maanden zit.

Let wel op, dit gaat alleen werken als je minimaal nog gebeld kan worden! Ik kan verder niet zien hoelang je nog de tijd hebt om op te waarderen, maar zou er maar niet lang mee wachten.


Goedemiddag @JvT79, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Oh, dat is niet prettig. Ik begrijp dat je het nummer graag wil behouden. Nu heb ik even gekeken naar het 06-nummer dat je had ingevuld in je profiel, maar op dit nummer kan ik geen actief of in-actief KPN nummer vinden. Is het zeker weten een nummer van KPN? Of misschien van een ander merk dat gebruik maakt van het KPN netwerk? Of zit er een typefout in het 06-nummer? 

In ieder geval, ik kijk graag wat voor je na maar kan dit alleen doen met de juiste gegevens.


@JvT79 ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen?