Skip to main content

Beste, 

ik heb in augustus een prepaid simkaart in Nederland gekocht, deze heb ik toendertijd ook opgewaardeerd met een bundel en dat ging allemaal goed. Nu ben ik weer terug op Aruba en wil ik graag de simkaart gebruiken dus had ik 5G bundel aangeschaft, helaas doet het internet het niet maar zie ik wel gewoon dat ik 4g heb en wannneer ik mijn saldo opvraag zie ik ook dat ik 5G heb. Kunt u mij hierbij helpen?

Beste, 

ik zie nu net dat de reden dat hij het niet doet is omdat ik een extra bundel had moeten kiezen in plaats van de normale 5G bundel, omdat ik buiten de EU zit. Ik heb al een bundel van 5G aangeschaft maar ik vraag mij af of het mogelijk is om deze om te zetten naar de 2G buitenland bundel. Ik kan die 5G nu niet gebruiken en wanneer ik weer in Nederland ben is het tegoed vervallen. Ik hoop dat u mij kunt helpen? Alvast bedankt 

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Hallo @Joëlle Scheck Elphson welkom op het forum! Dan help ik je daar graag bij want je moet natuurlijke wel gebruik kunnen maken van jouw diensten. Welke bundel heb je exact geactiveerd? Ik zou je sowieso willen adviseren om even handmatig met een ander netwerk te verbinden en om het toestel te herstarten. Je kan ook altijd even een kijkje nemen in het topic over KPN Mobiel in het buitenland. Zou je als het niet lukt jouw 06-nummer en simkaartnummer kunnen vermelden in jouw profiel en mij dan hier een seintje kunnen geven?


Hallo Remco

wat fijn dat je zo snel terug koppeling geeft! Als u de abonnement zou willen wijzigen naar het buitenland bundel zou je mij heel gelukkig maken. Ik heb de wijzigen in mijn persoonlijke instellingen gezet.. mijn simkaart nummer heb ik vermeld bij de klantnummer. Ik heb de 5G bundel en zou dan graag de 2G buitenland bundel willen zodat ik dat hier kan gebruiken. Alvast bedankt hoor graag of het gelukt is


Hoi @Joëlle Scheck Elphson .  Helaas zijn er geen bundels die daar gaan werken. Je betaalt per MB en de tarieven kun je hier opzoeken:

https://www.kpn.com/prepaid/buitenland.htm

 

Ik moet je dus teleurstellen :-(


Jammer.. maar is restitutie dan ook niet mogelijk? 


Die optie heb ik helaas niet ik kan de betreffende bundel niet achteraf aanpassen of annuleren vrees ik.