Skip to main content

Mijn prepaid tegoed staat op nul maar ik heb ook een "bonus”tegoed (als dat de juiste benaming is) staan van 15 euro. Maar ondanks dat ik dit bedrag nog op mijn saldo heb staan, kan ik niet meer bellen, smsén ed.

Kan dit bedrag worden overgezet naar mijn tegoed zodat ik het kan opmaken?

 

mvg.

Marcel

Snel opwaarderen met beltegoed voordat je nummer verloopt. Aangezien je niet meer kunt bellen kan dat alleen met beltegoed bon bij kassa / klantenservice supermarkt, Primera, Bruna, tankstation (als je nog een bemande kunt vinden).

Bonus tegoed wordt alleen aangesproken bij voldoende beltegoed. Alleen geldig in Nederland naar gewone vaste en 06 nummers. 


Ik heb dit bonustegoed al een hele tijd erop staan en heb ik altijd voldoende beltegoed erbij gehad. Dus dat is het dus helaas niet. 

Bedankt voor de suggestie. 


Ik heb dit bonustegoed al een hele tijd erop staan en heb ik altijd voldoende beltegoed erbij gehad. Dus dat is het dus helaas niet. 

Bedankt voor de suggestie. 

Maar WEL opwaarderen…. met beltegoed. Ik zeg dit niet voor niets. (jaren ervaring hier).

En wedden dat het dan weer werkt?


Hi @Marcel48,

IK snap waar PeterG op doelt (te lang inactief) maar heb niet direct het idee dat dit bij jou aan de orde is. Ben je wel in Nederland? Het bonustegoed is alleen binnen Nederland te gebruiken, dus dat zou een verklaring kunnen zijn.

Als je gewoon binnen Nederland bent en toch helemaal niets kunt met het tegoed, is dat toch wel even een onderzoek waard. Zou je daarvoor  je mobiele nummer én het volledige simkaartnummer willen noteren in het opmerkingsveld van je profiel en hier een seintje willen geven als je dat hebt gedaan?


Dag Maja,

 

Ik ben gewoon in Nederland. 

Ik heb mijn gegevens toegevoegd in mijn profiel. 

 

Bedank voor de hulp.

 

Mvg.

Marcel 


Hmm, je bonustegoed wás 15 euro, maar het laatste daarvan is al in februari opgegaan aan data. Ik begrijp dus niet hoe het kan dat je nog steeds 15 euro te zien krijgt @Marcel48, lukt het je wellicht om er een screenshot van je maken en die hier te plaatsen?

Ook heb je nu nog de NAW bonus die je gekregen hebt omdat je je nummer geregistreerd hebt. Daar zou je binnen Nederland gewoon gebruik van moeten kunnen maken. Dat dit niet lukt, daar zie ik niet direct een verklaring voor. Heb je de mogelijkheid om jouw simkaart te testen in een ander toestel? Dan weten we of het wellicht aan het toestel ligt of dat we ons verder op je simkaart en/of tegoed moeten gaan richten!


Nee, ik kan geen screenshot maken omdat ik deze gegevens alleen door KPN gezien kan worden. 

Ik kan het ook niet op een andere mobiel testen. 

 

Kan het bedrag van het bonustegoed gewoon niet verplaatst worden naar mijn "reguliere " tegoed (ipv dat ik allerlei capriolen moet uithalen)? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn


Kan het bedrag van het bonustegoed gewoon niet verplaatst worden naar mijn "reguliere " tegoed (ipv dat ik allerlei capriolen moet uithalen)? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn

Dat is wel moeilijk, sterker nog het is onmogelijk helaas. Wat ik wel kan doen is even 1 euro tegoed toevoegen zodat je daarmee kunt testen of je kunt bellen. Zou je daarvoor éérst de mobiele data optie van je toestel uit willen zetten, zodat dit tegoed niet per ongeluk direct op gaat aan internet? Als je dit hebt gedaan en mij het even laat weten, zal ik dus een klein beetje beltegoed toevoegen!


De mobiele staat (stond al) uit.


Hi @Marcel48, Maja heeft vakantie, vandaar dat ik reageer en dat het wat langer duurde voordat je een nieuwe reactie in je topic hebt.

Hoe staat het er intussen voor, is er nog iets veranderd? En bedoel je dat je mobiele data dus uit staat? Dat is belangrijk om zeker te weten, voordat we bovenstaande voorstel van Maja gaan proberen. 


Hoi Alexandra,

Ondertussen is er niets veranderd.

Ja, mijn mobiele data staat uit.


Ik heb je tegoed nu op €1,00 gezet @Marcel48, zou je kunnen testen of het bellen nu wel lukt?


Ja, dat lukt.

En nu?


Top, dan is er zeker weten niks mis met je toestel óf je simkaart. Wat er dan wel aan de hand is waardoor je het bonustegoed niet kan gebruiken, dat begrijp ik niet helemaal. Ik kan zoals ik eerder al aangaf het bonustegoed niet overzetten naar ‘gewoon’ beltegoed, maar zal hier wel een vergoeding voor door gaan voeren zodat je gewone tegoed nu ook op €7,50 komt te staan en je dat kunt gebruiken!


Heel erg bedankt hiervoor Maja.


Graag gedaan @Marcel48 😊