Prepaid tegoed is verdwenen na koppelen van nummer in MijnKPN app. Graag verdwenen tegoed van € 10 weer terugboeken.Â
Hi
Hallo
Ook per SMS komt de €10,- niet tevoorschijn dus? Zo niet, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met het 06-nummer en het simkaartnummer (onder persoonlijke opmerkingen) waar het over gaat? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit.Â
Fixed!
Bedankt! Je hoeft trouwens niet twee keer te reageren hoor. Ik werk niet altijd, maar je krijgt altijd reactie in je topic wanneer ik wel weer werk!Â
Ik heb gekeken op het 06-nummer in je profiel, en zie dat er €10,- tegoed op dit nummer staat en dat je nog €3,83 bonustegoed hebt. De €10,- die je eerder noemde staat er dus nog op en is er op 19 november opgezet volgens mijn systeem! Mocht je toch tegoed missen, laat het hier gerust weten en laat dan ook weten wanneer je deze opwaardering ongeveer gedaan hebt. Dan kan ik dit verder uitpluizen.Â
Â
Check. Die opwaardering zie ik ook terug in mijn systeem, maar dat beltegoed is opgebruikt. Sinds de opwaardering is er van september t/m 12 oktober op veel dagen steeds een beetje data verbruikt waardoor het beltegoed op 12 oktober op was. Als je in de prepaid app onderaan naar ‘Historie’ gaat, dan kun je je verbruik inzien. Daar zou het verbruik voor de MB's (data) ook in moeten staan, dus het is gelukkig niet verdwenen. Alleen opgebruikt.
Â
Â
Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.