Ik heb standaard een prepaid tegoed; omdat we op vakantie gingen naar het buitenland heb ik daar een internetbundel aan toegevoegd. Om mijn verbruik te monitoren heb ik met grote regelmaat het tegoed gecheckt.
Op 4 mei beltegoed €6,67, databundel 412,53
Op 7 mei beltegoed €6,67, databundel 322,56
Op 10 mei alles verdwenen. Wij hebben echter niet gebeld/geïnternet en mobiele data staat uitgeschakeld. Het enige dat bij verbruik geregistreerd staat is €3,67 mobiel internet op 8 mei (ook dit is onmogelijk).
Naar aanleiding hiervan (driemaal!!!!) gebeld met de klantenservice; telkens kreeg ik de opmerking “ik moet veel noteren” en werd de verbinding verbroken. De vierde keer heb ik gebeld en gezegd dat ik “een klacht” had. De medewerkster heeft mij aangehoord maar zei me niet te kunnen helpen; zij verwees mij naar een KPN-winkel. Nu net terug van vakantie ben ik daar geweest, maar daar zegt men een klant met enkel prepaid niet te kunnen helpen.
Al met al zeer teleurstellend!!!
NB Ik heb een tweede mobiel, ook met prepaid. Daarmee is op 10 mei een sms verstuurd; de kosten hiervoor zijn driemaal afgeschreven. Opvallend dat beide incidenten op 10 mei plaatsvonden.