Skip to main content
Beantwoord

Prepaid telefoon wegens administratieve reden afgesloten

  • 27 June 2024
  • 6 reacties
  • 202 keer bekeken

PREPAID TELEFOON wegens administratieve reden afgesloten

Mogelijk is dit van toepassing in uw situatie?

Veelgestelde vragen over Prepaidtegoed

Hoe lang is mijn prepaidtegoed geldig?

 

Heb je je beltegoed 6 maanden niet gebruikt?

Als je langer dan 6 maanden je aansluiting niet gebruikt, wordt je beltegoed bevroren voor 90 dagen. Je kunt dan nog wel gebeld worden, bellen naar gratis nummers en opwaarderen. Om je beltegoed weer vrij te maken, moet je het binnen 90 dagen na de bevriezing opwaarderen.

  • Waardeer je in deze 90 dagen op? Dan komt het bevroren tegoed weer vrij. Je kunt weer bellen, sms’en en internetten.
  • Waardeer je in deze 90 dagen je prepaidtegoed niet op? Dan kunt je niet meer bellen en gebeld worden. Je mobiele nummer en simkaart werken niet meer. Wil je weer kunnen bellen, bestel dan een nieuw prepaidpakket of abonnement. Het is niet meer mogelijk om je oude nummer mee te nemen.

 

Meer informatie vind je ook in dit artikel:


Hoi @Jumperone, welkom op de community. In eerste instantie heb ik hetzelfde gevoel als Bart, heb je dat al kunnen bekijken? Het is moeilijk om er meer over te zeggen met de informatie in je bericht, wij zien niet wat jij ziet. Wij weten alleen wat jij vertelt.


Wij hebben ons toestel in mei opgewaardeerd en in juni nog gebruikt. Nu is hij afgesloten , wegens administratieve redenen.

WAT NU”??????????????

Thijs de Boer


Hallo @Thijs De Boer 

 

Heb je misschien een te oude simkaart? Zie: https://www.kpn.com/service/mobiel/vervang-je-simkaart

Vervang je simkaart voor 1 juli 2024

KPN gaat met de tijd mee. Zo zorgen we dat iedereen snel, veilig en stabiel kan internetten en bellen. Jij dus ook. Daarom zijn we gestopt met ons 3G-netwerk. En zetten we ons 2G-netwerk helemaal uit. Zo komt er ruimte vrij. Ruimte om 4G en 5G te verbeteren!

Ter voorbereiding passen we 1 juli 2024 een aantal netwerk-instellingen aan. Door deze noodzakelijke aanpassing werkt je oude simkaart niet meer. In de maanden april, mei en juni 2024 worden deze simkaarten gefaseerd uitgezet.


Ook ik heb problemen,telefoon wel op kunnen waarderen. Maar doet het niet.  Hoe ga ik dit oplossen.


Ik lees nu dat het aan de oudere simkaart zou liggen. Hier totaal geen info over gekregen.

 


Reageer