Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik begrijp van mijn moeder dat ze niet meer kan bellen. Mobiel wordt erg weinig gebruikt dus dat kan kloppen. Aangezien ik nu niet daar ben zou ik graag willen weten of het nummer nog op te waarderen is (heb het in profiel gezet). 
 

Dus of ze nog in die 90 dagen zit. En zo ja hoeveel tijd er nog is. 

 

Alvast dank.

Hallo @Boompje74 

Kan jij haar nog wel bellen of lukt dit ook niet meer? Gedurende de 90 dagen ‘bevroren’ kan dat nog wel. Alleen uitgaande (betaalde) gesprekken zijn geblokkeerd, maar inkomende nog niet. Lukt dat ook niet niet, dan is het te laat en is het nummer afgesloten. Opwaarderen kan dan niet meer. Je moeder is dan het nummer kwijt.
Dan helpt alleen nog een nieuw prepaid kaartje kopen met dus ook een nieuw nummer.


Dankje! Dan ga ik dat even proberen.


Hoi @Boompje74, welkom bij ons op het forum. Is het gelukt op jouw moeder te bellen op haar prepaid nummer zoals Ruud voorstelde? Als dat gelukt is kan ze nog opwaarderen, als dat niet is gelukt zal het nummer definitief vervallen zijn.


Heb haar vanochtend op t nummer kunnen bellen en gelijk opgewaardeerd. Ze is er zelf niet zo handig mee en moet nog even proberen te bellen. Maar ik ga ervan uit dat t nu opgelost is. Nu op de kalender zetten voor over een half jaar


Laat haar dan jou even kort terugbellen, dan hoef je niet ieder half jaar (onnodig) op te waarderen om het nummer actief te houden. Dan zorgt dat belletje er voor en doet ze een hele tijd met een beperkt saldo.


Thnx voor de tip! Dacht dat j́e elk half jaar er wat bij op moest zetten. Scheelt weer :grinning:  Ze heeft met de 10 euro opwaardering, nu nog 26 euro begreep ik van haar...dat krijgt ze nooit op (ze bellen altijd met t vaste toestel).


Nee, het nummer blijft actief zolang ze maar 1 keer per half jaar een beetje van het tegoed gebruikt.


Dat is goed om te lezen @Boompje74, fijn dat haar nummer weer helemaal actief is! Eens per half jaar moet het nummer gebruikt worden, jullie hebben bellen al genoemd als optie, als zij een sms’je stuurt telt dat ook als activiteit. Zo lang zij dat eens per 6 maanden iets doet komt dat goed. Gebeld worden en sms'jes ontvangen telt daarvoor niet mee. Het is een uitgaande actie die iets van het tegoed gebruikt zoals Ruud noemt :slight_smile: