Skip to main content

Zojuist het prepaid beltegoed van mijn dochter opgewaardeerd. Het vorige tegoed was €0 en na opwaarderen €15 inclusief €5 bonustegoed. Alles lijkt in orde tot mijn oog valt op de geldigheid: geldig t/m 26 augustus 2023. Dat is gisteren. Lekker!  Dus ik waardeer op met terugwerkende kracht en tegoed is vervallen voor het gebruikt kan worden?
 

 

Hi @iKlein! Dat kan niet de bedoeling zijn. Ik wil graag even voor je kijken wat hier aan de hand is. 

Wil je daarvoor nog je profiel aanvullen en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? Ik heb specifiek het mobiele nummer en het simkaartnummer nodig. 


Hoi Bram, Dank dat je mee wil kijken. Tegoed kon gewoon gebruikt worden en vervaldatum is later aangepast. KPN profiel staat op mijn naam en is gekoppeld aan mijn telefoon nummer. Denk niet dat het nog nodig is om gegevens verder aan te vullen omdat probleem al (vanzelf?) is opgelost. Fijne avond en groet, Marjolein


@iKlein goed dat het voor nu vanzelf opgelost is. Dat is wel zo mooi! 😉 Mocht het toch nog een keer voorkomen, laat het dan bij voorkeur hier weten. Ook als het zichzelf alsnog oplost. 

Dan houden we alles centraal en kan ik het voor een volgende keer daarna voorkomen.