Skip to main content

Ik zit met het volgende probleem Ik was in het bezit van een telefoon met een verouderde prepaid simkaart die vervangen moest worden ivm de 3g ondersteuning Ik heb een nieuwe kaart gekregen en geïnsttalleerd. Nummmerbehoud  en overschrijving beltegoed was geen probleem. Inmiddels heb ik een nieuwe telefoon gekocht en in de winkel de prepaid kaart  over laten zetten. Nummerbehoud geen probleem echter het beltegoed (13,19) stond op 0. Bij telefonische opvraag van het tegoed werd gemeld dat er een controle nodig was maar dat binnen   5 werkdagen het bedrag zou worden bijgeschreven.  In afwachting hiervan heb ik de kaart via internet met een tientje opgewaardeerd en dit ging zonder problemen. Na 5 dagen is er echter niets bijgeschreven dus heb ik gebeld met de servicedienst van kpn. Daar kon men op de computer wel zien dat het bedrag op de kaart heeft gestaan en op een gegeven moment (waarschijnlijk bij de wissel van de telefoon) op 0 stond. Omdat niet achterhaald kon worden waarom werd mij gezegd dat zij niets voor mij konden betekenen en dat ik eventueel kontakt zou moeten opnemen me een kpn winkel (Ik heb de nieuwe telefoon niet in een kpn-winkel gekocht)

Nou gaat het niet over een wereldbedrag maar erg bevredigend is het niet. Ik voel me een beetje met een klutje in het riet gestuurd.

Zijn er meer mensen met een soortgelijke ervaring of kan iemand mij herover duidelijkheid verschaffen of adviseren?

Zet even u u gegevens in het profiel van dit forum. Een medewerker van KPN kan dan achter de schermen even meekijken. Heeft een herstart van het toestel niet geholpen.


Heb mijn gegevens in het profiel gezet. Herstart maar,'t geen verschil


Ha @nicodirck, welkom! Ik zie dat de 13,19 euro opgegaan is aan mobiel internet. Waarschijnlijk heeft op je nieuwe telefoon het mobiele internet niet uitgestaan en heeft deze direct ‘gebruik’ gemaakt van het tegoed wat op de simkaart stond. Je hebt het mobiele internet nu wel weer uit staan? Dan zou dat nu in ieder geval niet meer voor moeten komen! Mijn excuses dat je dit niet eerder verteld is, het is mijns inziens heel duidelijk te zien in de systemen. Sorry voor de verwarring!