Ik bel prepaid bij tmobile en wil over naar KPN met nummerbehoud. Ik heb al een actieve prepaid simkaart. Nummerbehoud heb ik geprobeerd te regelen bij de klantenservice van kpn. Drie kwartier en 3 medewerkers later was de boodschap dat ik naar een kpn winkel moest gaan. Dat heb ik gedaan maar de medewerker daar vertelde ook dat hij dit niet kon regelen. Wat nu? Ik zie op dit forum dat het gewoon moet kunnen.
Het moet niet alleen kunnen, providers zijn zelfs wettelijk verplicht om mee te werken aan nummerbehoud, dat ze dan ook in een kpn winkel zeggen dat het niet kan is wel erg vreemd.
Ze moeten er namelijk gewoon aan meewerken.
Â
Je moet deze stappen ondernemen: https://www.kpn.com/prepaid/nummerbehoud.htm
Maar ik zie dus al aan je bericht, dat zowel een kpn winkel als klantenservice je niet verder willen helpen.
Je zal hier dus even geduld moeten hebben en wachten tot dat een mod reageert. Je kan wel alvast op je profiel, onder persoonlijk opmerkingen, de nummers zetten waar het over goed, dat kan alleen verder een moderator inzien.
Misja, dank voor je reactie. Ik heb al deze stappen geprobeerd, zowel de klantenservice als de kpn winkel willen me niet helpen.
Ik ga de nummers in mijn profiel zetten
Hoi
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Ik heb de volgende gegevens nodig:
- Klantnummer + 06-nummer (T-mobile)
- 06-nummer + simkaart nummer (prepaid kaartje KPN).
Je mag de gegevens overal invullen waar ‘privé’ achter staat.
Alvast bedankt!Â
Â
Dank voor je reactie Lisa, ik heb de nummers in mijn profiel gezet bij persoonlijke opmerkingen.
Ik wil inderdaad mijn tmobile nummer behouden en overzetten naar kpn.
Groet Carla
Succes! Mocht je de sms niet ontvangen hebben binnen nu en 48 uur, wil je het dan hier laten weten?Â
Â
Helemaal gelukt!Â
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.