Skip to main content

hallo KPN , Mijn sim is geblokt (prepaid)  , 3 x fout ingetoetst waarschijnlijk , nu heb ik Puk code nodig om te ontgrendelen laatste 4 cijfers van mijn nr zijn 7363 , email adres xxxx, mvg. ton wolf

Hoi @ToWo . Welkom op het forum.

Via deze site kun je zelf je puk code opvragen. Succes!

https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/pukcode-opvragen-1.htm


Hallo Erwin , bedankt voor je hulp. Aanvraag puk code is gelukt , maar het ontgrendelen helaas niet. 4 x geprobeerd zonder succes , krijg melding te zien  “onjuiste pincode“ . Heb je nog een ander idee waarmee het misschien wel zou kunnen lukken ? Gr Ton 


Geen idee, eigenlijk. Haal je de pincode van de telefoon door elkaar met de puk?

Kun je anders een screenshot plaatsen van het scherm waar je vast komt te zitten?


Als je telefoon start krijg je te zien waar je dus je pincode in moet tikken , en daar tik ik nu dus de pukcode in , maar ontgrendel dus niet blijft dus melding onjuiste code geven , Zal dus denk ik een nieuwe sim worden (screenshot gaat moeilijk als je mobiel niet ontgrendeld is )


Ik heb prepaid dan kan je zeker geen nieuwe prepaid sim met nummer behoud ?  want dit nummer blijven houden is wel zo gemakkelijk met alle contacten die dit nummer hebben


Ik heb prepaid dan kan je zeker geen nieuwe prepaid sim met nummer behoud ?  want dit nummer blijven houden is wel zo gemakkelijk met alle contacten die dit nummer hebben


Hallo @ToWo , dat kan op deze pagina: Prepaid vervangende SIM-kaart aanvragen (kpn.com)

  • De kosten voor een vervangende SIM-kaart zijn € 4,99. Dit bedrag wordt verrekend met het beltegoed dat je zelf hebt opgewaardeerd. De gratis ontvangen beltegoeden kan je hiervoor niet gebruiken.
  • Je houdt je mobiele nummer en het resterende prepaid-tegoed van je oude SIM-kaart.

Goeie tip van @RBxx .

Maar weten we zeker dat die pincode die in het begin gevraagd wordt een PUK code moet zijn? Staat er ook ergens een begeleidende tekst bij het verzoek om die pin?