Skip to main content

mijn man heeft een prepaid kaart van KPN . in een Samsung J36 , met Android besturing systeem.  hij heeft zijn pincode  3 keer fout ingevuld en nu is de simkaart geblokkeerd, Hij weet de pukcode niet meer en zijn simkaart is geknipt dus dat nummer is ook niet meer leesbaar, Kunnen jullie aub helpen? met dank Widy

Simkaart nummer kun je alsnog vinden door via de app store een app te downloaden.

Android: Download de app ‘SIM Card’. Nadat je de app geopend hebt, kan je naast ‘SIM serial number’ het simkaartnummer vinden

iPhone: Ga naar ‘instellingen’, ‘algemeen’ en ‘info’. Onder ICCID vind je het simkaartnummer

 

vervolgens kan je via https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/pukcode-opvragen-1.htm je pukcode gaan opvragen.


Heel erg bedankt. Als het lukt laat ik het direct weten


Kan Ik met deze app met mijn telefoon de simkaart en pukcode van mijn man terughalen voor zijn mobiel?


Ik heb de app gedownload maar ik zie zoveel mogelijkheden dat ik niet weet welke ik moet nemen om.mijn simkaart nummer terug te halen. Graag je reactie Misja 20


Onder Simcard Serial Number, staat je simkaart nummer, nadat je die hebt, volg de link die ik hierboven heb geplaatst...


Hallo @widy, welkom! Ben je er inmiddels uitgekomen? Als je het simkaartnummer hebt gevonden en deze, samen met het 06-nummer, in jouw forumprofiel zet, dan kan ik de pukcode verstrekken. Laat je even weten of dit lukt?


Ik heb geen reactie meer van je gezien @widy en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is!

Mocht je toch nog verdere hulp van ons willen, trek je dan weer aan de bel?