goedeavond,
Ik ben er onlangs achter gekomen dat ik mijn puk-code bent kwijt geraakt, echter kan ik niet online aanvragen, omdat mijn kaart toen de tijd is klein geknipt en dat er dus geen code op mijn kaart staat(als hij überhaupt geldig is, want ik heb nog een oude Hi-kaart).
In mijnkpn kan ik hem ook niet opvragen, omdat ik denk ik een prepaid kaart heb.
Ik heb hem nog niet nodig gelukkig, maar als ik hem binnenkort een keer nodig heb is het wel handig dat ik hem bij de hand heb.
Dus ik vroeg mij af hoe ik er alsnog achter kan komen.
Groet,
Joëlla
Beantwoord
Pukcode kwijt prepaid
Beste antwoord door RBxx
Hallo @Joëlla1
Gevonden in het volgende topic: Hoe vind ik mijn simkaartnummer?
Voor het simkaartnummer geldt de regel dat de klantenservice deze informatie niet zomaar vrij mag geven. In de meeste gevallen kan je gelukkig gewoon de simkaart uit je mobiele telefoon halen en het nummer aflezen. Soms is dit niet mogelijk, bijvoorbeeld als de simkaart geknipt is of als het nummer in de loop van de tijd vervaagd is. In dat geval kan je het nummer opvragen in je mobiele telefoon.
Bekijk origineelGevonden in het volgende topic: Hoe vind ik mijn simkaartnummer?
Voor het simkaartnummer geldt de regel dat de klantenservice deze informatie niet zomaar vrij mag geven. In de meeste gevallen kan je gelukkig gewoon de simkaart uit je mobiele telefoon halen en het nummer aflezen. Soms is dit niet mogelijk, bijvoorbeeld als de simkaart geknipt is of als het nummer in de loop van de tijd vervaagd is. In dat geval kan je het nummer opvragen in je mobiele telefoon.
- Android: Download de app ‘SIM Card’. Nadat je de app geopend hebt, kan je naast ‘SIM serial number’ het simkaartnummer vinden
- iPhone: Ga naar ‘instellingen’, ‘algemeen’ en ‘info’. Onder ICCID vind je het simkaartnummer
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.