Skip to main content

Goede avond,

Ik heb de pukcode van mijn prepaidkaart nodig maar ben deze kwijtgeraakt. Ik heb geprobeerd mijn puk code op te vragen via de KPN website maar ik krijg de de volgende melding: “De combinatie van het mobiele telefoonnummer en het SIM-kaartnummer is niet bekend bij ons. Controleer de gegevens en probeer het opnieuw.” Ik heb het meerdere malen opnieuw geprobeerd maar het is mij niet gelukt. Ik vroeg me af wat het probleem is en of er een andere manier is om mijn Pukcode op te vragen? Of is dat niet mogelijk?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Hi Jeanette, welkom hier. 

Een andere mogelijkheid is om dit in Mijn KPN te bekijken. Ik kan het ook voor je opzoeken. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Hi Alex,

Mijn mobiele abonnement is niet gekoppeld aan mijn KPN account dus ik kan het daar niet vinden.

Klopt het dat ik mijn mobiele nummer en SIM nummer moet toevoegen aan mijn account? (Dat las ik bij andere berichten op dit forum)

Dat ga ik dan nu doen!

Bedankt voor je hulp!


Graag, het gaat wel om een abonnement? Je hebt het namelijk onder prepaid geplaatst. Vul dan het volgende in onder je profiel: postcode, huisnummer, naam contractant, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekening. Dit is alleen voor mij zichtbaar overigens. 


Oh nee sorry voor de verwarring. Het is inderdaad een prepaidkaart. Ik heb mijn gegevens voor je aangepast.


Gevonden. Ik heb je een privébericht met daarin de puk. Lukt het zo? 


Het is gelukt!

Heel erg bedankt voor uw hulp!:grinning:


Top, fijn om te lezen. Graag gedaan. :smile: