Skip to main content
Antwoord

Pukcode prepaid kwijt

• December 14, 2020
  • 7 reacties
  • 114 keer bekeken

Van een prepaid telefoon heb ik 3x de verkeerde code ingevuld.

Als ik de code via het formulier op de website 

Krijg ik  onderstaande melding:

De combinatie van het mobiele telefoonnummer en het SIM-kaartnummer is niet bekend bij ons. Controleer de gegevens en probeer het opnieuw.

Is er nog een manier?

gr Irene

Beste antwoord door Jasper van KPN

Bedankt voor de gegevens @Ireneaar, ik heb het voor je bekeken. Het is het beste om hierover even te bellen met 0800-0402. We zien bij het prepaid nummer een andere tenaamstelling staan dan bij je abonnement, de telefonische collega's kunnen dat makkelijker samen met je bekijken, in verband met privacy.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Ireneaar. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de verkeerde code hebt ingevuld. Wil je jouw SIM-kaartnummer en mobiele telefoonnummer achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel? Dan zoeken wij voor je uit of we jouw pukcode kunnen achterhalen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

• Auteur
  • Helper
  • December 14, 2020

Staat er al in. 2 e nummer is het Prepaid nr en simkaart nummer.

• Auteur
  • Helper
  • December 15, 2020

Hoi @Ireneaar. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de verkeerde code hebt ingevuld. Wil je jouw SIM-kaartnummer en mobiele telefoonnummer achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel? Dan zoeken wij voor je uit of we jouw pukcode kunnen achterhalen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Staat er al in. 2 e nummer is het Prepaid nr en simkaart nummer.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 15, 2020

Bedankt voor de gegevens @Ireneaar, ik heb het voor je bekeken. Het is het beste om hierover even te bellen met 0800-0402. We zien bij het prepaid nummer een andere tenaamstelling staan dan bij je abonnement, de telefonische collega's kunnen dat makkelijker samen met je bekijken, in verband met privacy.

• Auteur
  • Helper
  • December 15, 2020

Bedankt voor de gegevens @Ireneaar, ik heb het voor je bekeken. Het is het beste om hierover even te bellen met 0800-0402. We zien bij het prepaid nummer een andere tenaamstelling staan dan bij je abonnement, de telefonische collega's kunnen dat makkelijker samen met je bekijken, in verband met privacy.

Oké ga ik doen.

• Auteur
  • Helper
  • December 15, 2020

Gelukt dank u.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat goed om te lezen dat het is gelukt! :blush: