Skip to main content

Van een prepaid telefoon heb ik 3x de verkeerde code ingevuld.

Als ik de code via het formulier op de website 

Krijg ik  onderstaande melding:

De combinatie van het mobiele telefoonnummer en het SIM-kaartnummer is niet bekend bij ons. Controleer de gegevens en probeer het opnieuw.

Is er nog een manier?

gr Irene

Hoi @Ireneaar. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de verkeerde code hebt ingevuld. Wil je jouw SIM-kaartnummer en mobiele telefoonnummer achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel? Dan zoeken wij voor je uit of we jouw pukcode kunnen achterhalen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Staat er al in. 2 e nummer is het Prepaid nr en simkaart nummer.


Hoi @Ireneaar. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de verkeerde code hebt ingevuld. Wil je jouw SIM-kaartnummer en mobiele telefoonnummer achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel? Dan zoeken wij voor je uit of we jouw pukcode kunnen achterhalen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Staat er al in. 2 e nummer is het Prepaid nr en simkaart nummer.


Bedankt voor de gegevens @Ireneaar, ik heb het voor je bekeken. Het is het beste om hierover even te bellen met 0800-0402. We zien bij het prepaid nummer een andere tenaamstelling staan dan bij je abonnement, de telefonische collega's kunnen dat makkelijker samen met je bekijken, in verband met privacy.


Bedankt voor de gegevens @Ireneaar, ik heb het voor je bekeken. Het is het beste om hierover even te bellen met 0800-0402. We zien bij het prepaid nummer een andere tenaamstelling staan dan bij je abonnement, de telefonische collega's kunnen dat makkelijker samen met je bekijken, in verband met privacy.

Oké ga ik doen.


Gelukt dank u.


Wat goed om te lezen dat het is gelukt! :blush: