Skip to main content

Saby (Recharge.com)

In ons systeem kunnen wij zien dat de bestelling volledig correct is geleverd.
Omdat we alleen een verkooppunt zijn voor deze prepaid codes, kunnen we je code niet verifiëren of traceren na de aankoop. Alleen je provider KPN kan dit doen. Ze kunnen ook een mogelijke alternatieve oplossing vinden, afhankelijk van je situatie.

 

Hallo Harm, welkom op het forum! Ik maak uit je bericht op dat je een prepaid opwaardeercode hebt gekocht via recharge.com en dat deze niet werkt? Klopt dat? Zou je in dat geval dan je forumprofiel willen invullen met postcode, huisnummer, 06-nummer (in het klantnummerveld) en het nummer van de opwaardeerkaart (veld persoonlijke opmerking). Laat hier even weten als je dit gedaan hebt, dan kijk ik dit verder voor je na.


Hallo Erik, het forumprofiel heb ik aangevuld zoals gevraagd.


Dank je, Harm. Ik zie hier niet direct iets terug hiervan. Ik heb daarom nog wat aanvullende gegevens nodig. Kun je aangeven wanneer je deze code aangeschaft hebt, wat het opwaardeerbedrag is,en wat er gebeurt als je hem probeert te gebruiken?

 

 

In het algemeen, je kunt je beltegoed ook opwaarderen via kpn.com. Daar heb je ook keuze uit verschillende opwaardeerbedragen en verschillende betaalmethoden.


Als ik de code **** via sms stuur naar 1266 dan is het bericht: Uw ingevoerde code is niet herkend. Probeer het nog een keer. Bij herhaling is dit het resultaat.

De code is aangeschaft via internet op 24-03-2020 voor een bedrag van euro 21,49, te weten euro 20 beltegoed en naar bleek euro 1,49 aan servicekosten.

Ook de mogelijkheid via 1244 bellen geeft hetzelfde negatieve resultaat.

 


Dank je, Harm. Ik zie hier wel een opwaardering van €20 op jouw telefoonnummer uitgevoerd op 24-03-2020. Ik zie ook een aantal sms’jes naar 1244 en 1266 op die datum zo ruwweg tussen half 6 en 6 uur 's avonds. Is dat het moment geweest dat je deze code gebruikte? Want dan is het gelukt. Van die €20 is op dit moment nog €18,99 over.

Je kunt je saldo checken door SALDO te sms’en naar 1266. Je kunt ook de Prepaid App gebruiken. Die raad ik sowieso aan, je kunt daarmee namelijk ook opwaarderen. Opwaarderen via ons, of je dat nu via de Prepaid App doet, of via kpn.com, heeft geen servicekosten.


Hallo Erik,

Het is met de code van Recharge niet gelukt. Dat zijn de smsm'jes naar 1244 en 1266.

SEPA iDEAL

IBAN: ***

BIC: DEUTNL2A

Naam: Recharge BV by Buckaroo

Omschrijving: 148383435 10300001

72878952 Recharge GQPSKEP1CMDAD

Kenmerk: 24-03-2020 17:28 103000

0172878952

Tegenrekening *** - betaald euro 21,49

Toen dat niet lukte heb ik via de goede site van KPN opnieuw euro 20 betaald om de telefoon op te waarderen 

SEPA iDEAL

IBAN: ****

BIC: INGBNL2A

Naam: KPN

Omschrijving: 1232031447Xa644f 0

370068537650321 KPN opwaarderen

20 EUR 316577356

Kenmerk: 24-03-2020 17:49 037006

8537650321

Tegenrekening *** - betaald euro 20

Van dat bedrag is inderdaad nu nog euro 18,99 over.

 


Dank hiervoor, Harm! Dan is de voucher inderdaad niet toegepast op jouw account. Het is me inmiddels gelukt om hier in het systeem de code op te zoeken en hij staat hier aangegeven als gebruikt. Maar het is duidelijk dat die €20 niet daadwerkelijk zijn toegevoegd. Dus heb ik zojuist handmatig dat bedrag aan je beltegoed toegevoegd.  Als je nu een SALDO sms stuurt zou het er bij moeten staan :)


Hallo Erik,

De 20 € is inderdaad bijgeschreven. 

Hartelijk dank daarvoor en complimenten aan KPN.

Mvg, Harm de Jonge

 


Hee, dit is niet de eerste melding m.b.t. recharge.com:cry: .

Maar waarom niet gewoon direct bij kpn???? kpn.com/opwaarderen


Hallo,

Verkeerde link via Google aangeklikt en bij Recharge.com terecht gekomen.

Zaak is inmiddels door KPN prima opgelost en heb KPN bedankt.

Einde