Skip to main content

Vervelende zaak. Bij het versturen van een sms op mijn prepaid mobiel worden meerdere sms-jes verstuurd. Dus ook meerdere keren afgeschreven. Dit gebeurt niet elke keer maar is wel meerdere keren gebeurd. Bv 10x ipv 1x. Ik weet niet hoe dit kan en het is volgens mij onmogelijk om de KPN hierover te bellen of te mailen. Hoe kan ik hen bereiken?? Herkent iemand dit probleem en hoe nemen jullie contact op met KPN? Dank

Hallo @WIA 

Waren dit korte berichten of was het misschien een langer verhaal?

In een sms passen maximaal 160 tekens. Als je meer tekens gebruikt, wordt het sms-bericht als twee of meer sms’jes verstuurd. Het toestel toont het sms wel als één bericht. En ook de ontvanger krijgt het als één bericht binnen.
Wanneer je emoticons (smileys) of speciale leestekens gebruikt (zoals ë, ï, û, etc.), wordt een bericht opgebroken in delen van maximaal 70 tekens. Zo kan één bericht meerdere sms'jes opleveren.


Bedankt Ruud voor je antwoord. Het waren juist hele korte sms berichtjes. Dus daar kan het niet aan liggen. Ook betaalde sms berichten ging op deze manier. Ik durf niet meer te reageren op bv stemmen op een artiest.


Ok duidelijk, dan kan het daar niet aan liggen. Welke telefoon heb je (merk, type)?

KPN is bereikbaar via 0800-0402 (gratis nummer).
Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.


Dank Ruud...ik ga toch maar eens bellen. Ik maak gebruik van een Samsung s6.