Skip to main content

De telefoon van mijn dochter geeft aan dat de SIM-kaart ongeldig is (SIM-krt permanent geblokkeerd). Het gaat om prepaid. Ik heb de sim kaart ook in mijn telefoon geprobeerd en dan blijft ie ook geblokkeerd. Er wordt ook niet gevraagd naar de pukcode oid, ze kan gewoon haar telefoon gebruiken, behalve om te bellen dan…… Ik weet dat als prepaid tegoed niet binnen een bepaalde tijd wordt gebruikt dat de simkaart dan geblokkeerd wordt, maar ze heeft mij op 15-11-20 nog gebeld. Kan deze nog gedeblokkeerd worden? Of kan ik een nieuwe simkaart aanvragen met hetzelfde nummer?

 

Iemand hier die ons kan helpen??

 

Gr José

Goedemiddag @Jose75, zou je in jouw profiel het betreffende 06 nummer willen vermelden? Dan ga ik voor jullie kijken wat we kunnen doen. 


Ik heb haar nummer vermeld. Alvast bedankt voor de moeite!


Ik heb het nummer opgezocht en zie geen blokkade vanuit KPN. Het beltegoed is ook nog gewoon geldig. Begrijp dat de simkaart in verschillende telefoon geblokkeerd blijft en ook niet vraagt om de pincode dan wel de pukcode. Dan lijkt er iets mis met het kaartje zelf. Een vervangende simkaart vragen jullie zelf online aan: Prepaid vervangende simkaart aanvragen


Het is gelukt, ze heeft een nieuw simkaartje en het proces is opgelost. Heel erg bedankt!