Skip to main content

Hoi, ik heb voor een sim800 module een prepaid kaart gekocht. Deze module werkt alleen op 2g. Heb de pincode al uit gezet en de kaart op 2g gezet. Echter kan ik nog geen verbinding maken. Beetje vergelijkbaar met een onderwerp betreffende smart watches,  Heb begrepen dat jullie nog een aanpassing kunnen doen?

Hoi @herman039 . Welkom op het forum.

Ik heb een ‘foefje’ dat bij sommige smartwatches werkt. (geen garanties!)  .

Ik wil dit ook best voor jou proberen. Kun jij de relevante gegevens in je profiel zetten en mij daarna hier een seintje geven?


Dat zou top zijn Erwin, heb het prepaid nummer in mijn profiel gezet, mochten daar nog meer gegevens in moeten komen hoor ik het graag! Groet Herman


Ik heb de APN aangepast. Kun je eens testen, @herman039 


Hoi Erwin, lukt me nog steeds niet om verbinding te maken, dit kan exhter ook aan de sim800l liggen. Krijg een dezer dagen een verbeterde versie binnen. Zodra ik die getest heb laat ik het hier even weten. Alvast bedankt voor het aanpassen van de APN! 


Hoi Erwin, inmiddels een andere module getest, nu weekt het wel out of the box! Ook een 2de simkaart prepaid zonder aanpassing werkt prima. Was dus te wijten aan een foutieve module! Thnx voor het meedenken!


Fijn dat je het zelf hebt kunnen oplossen!   Mochten anderen hier ook issues mee hebben vinden ze hopelijk dit topic (en de oplossing)