Skip to main content
Antwoord

Simkaart activeren in het buitenland

• January 2, 2022
  • 11 reacties
  • 273 keer bekeken

Femke Smolders
Deelnemer

Ik woon in het buitenland maar wil een prepaid Sim kaart van kpn gebruiken. Maar kan deze niet activeren. Kunt u dit in orde maken?

Beste antwoord door Alex van KPN

Top!

We komen er wel. :wink:

En we zijn er! Het hoort nu te werken, desnoods even je toestel uit- en weer aanzetten. 

Laat je me weten of het is gelukt? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 2, 2022

Hi Femke, welkom op het forum. 

Als ik het goed begrijp gaat het hier om een nieuwe prepaid simkaart met een nieuw nummer dat je nog niet in Nederland hebt geactiveerd? 

Zo ja, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik met je meekijken. 

Femke Smolders
Deelnemer

Beste,

alles is toegevoegd in mijn kpn profiel 

Femke Smolders
Deelnemer

Klopt. Nieuwe prepaid kaart. Gebruiken in het buitenland 

Femke Smolders
Deelnemer

Kan u iets laten weten?

mvg 

Femke Smolders
Deelnemer

Hi,

Ik heb ook een simkaart besteld en woon in België  en het lukt mij ook niet om het te activeren, zou je mij ook kunnen helpen?

mvg

*Admin* Reactie samengevoegd met bestaand topic.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 4, 2022

Dankjewel, ik zie echter niets in je profiel. Heb je wel op bewaren/opslaan geklikt? Zou je dat alsnog willen doen en mij een seintje willen geven? 

Femke Smolders
Deelnemer

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 4, 2022

@Femke Smolders Ik zie nu gegevens in je profiel, maar mis wel het 06-nummer of simkaartnummer waar het om gaat. 

Zou je dat ook willen toevoegen en mij nog een seintje willen geven? We komen er wel. :wink:

Femke Smolders
Deelnemer

Staat er nu in 😉

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 4, 2022

Top!

We komen er wel. :wink:

En we zijn er! Het hoort nu te werken, desnoods even je toestel uit- en weer aanzetten. 

Laat je me weten of het is gelukt? 

Femke Smolders
Deelnemer

Gelukt. Bedankt alex

Â