Skip to main content

Hallo, ik heb een prepaid Sim bij jullie gekocht maar krijg die niet geactiveerd. Kan u eens kijken aub? Ben momenteel zonder nummer in Belgie en doordat mijn huis in NL is en mijn ID dus ook willen ze me geen geven.. 

Mijn vriend zegt dat het niet kan omdat ik niet op NL netwerk ben klopt dit???


Je vriend heeft gelijk @Kenny VB . Een prepaid sim wordt alleen geactiveerd als je verbonden bent met het KPN netwerk. Dus als je in Nederland bent.

Kan je jouw 06-nummer en het simkaartnummer in jouw Forum profiel zetten? Gebruik het veld “Persoonlijke opmerkingen”, dan is het privé en alleen zichtbaar voor een KPN medewerker.

Geef hier een bericht als je dat gedaan hebt, dan geef ik een seintje aan de KPN moderators.
Die kunnen de simkaart dan op afstand voor je activeren.


Maar ik ben nog zeker 1 à 2 maand hier.. Is er geen andere optie? Of moet ik echt een tripje naar huis maken..?


Lees mijn bericht hierboven nog even goed en zet de gevraagde informatie in jouw Forum profiel


Lees mijn bericht hierboven nog even goed en zet de gevraagde informatie in jouw Forum profiel

Dit staat er in, bedankt 


Zou je het 06 nummer nog even willen vermelden @Kenny VB? Dan duik ik het systeem in om de simkaart te activeren.


Zou je het 06 nummer nog even willen vermelden @Kenny VB? Dan duik ik het systeem in om de simkaart te activeren.

Heb ik gedaan


@Kenny VB, ik heb voor je op de activeerknop gedrukt. Jouw 06-nummer heeft nu de status: Actief. 


Doet jouw prepaid 06-nummer het inmiddels @Kenny VB ?

Eventueel moet je jouw telefoon eerst nog even herstarten, dan zou het zeker moeten werken.