Skip to main content

Beste KPN,


Omdat ik sinds twee jaar niet meer in Nederland woon, heb ik per 2019 mijn abbonoment opgezegd. Ik heb toen aangegeven dat ik Prepaid wil, zodat als ik naar Nederland kom ik nog steeds internet bundels kan kopen. Nu na een lange tijd kom ik terug naar Nederland en wil ik graag een bundel activeren, maar op de KPN site staat dat mijn account opgeschort of geblokkeerd is? Wat kan ik nu het beste doen om deze te activeren.

 

Groetjes,

Hoelang heb je niet actief gebruik gemaakt van de simkaart?

Met kpn prepaid moet je minimaal 1 keer in de 180 dagen , zelf een betaalde handeling hebben uitgevoerd, doe je dat niet krijg je nog een laatste 90 dagen om de blokkering op te heffen middels een opwaardering.

Doe je dat ook niet, dan is je simkaart definitief geblokkeerd, dat kan ook niet meer ongedaan worden gemaakt.

Je kan wel een nieuwe prepaid simkaart kopen, waar ook dus een nieuw nummer bij zit: https://shop.kpn.com/mobiel/prepaid/


Hi Misja!


Dankjewel, dan is mijn simkaart helaas definitief geblokkeerd.. door covid kon ik niet naar Nederland reizen en heb ik hier eerlijk gezegd ook helemaal niet aan gedacht.

 

Ik ga een nieuw prepaid simkaart kopen!

 

Dankjewel. :)Â