Hallo,
Mijn vader wilde vandaag bellen en toen kwam hij er ineens achter dat hij langer dan 6 maanden niet heeft gebeld, sms't ... Normaal krijgt hij altijd een maand van tevoren een bericht dat hij moet bellen omdat hij anders wordt geblokkeerd. Dit maal is dit niet gebeurd dus kwam het als een verrassing. Gelijk gebeld naar de klanten service en ik heb verteld dat mijn vader niet te veel geld op zijn prepaid wil hebben omdat hij het niet al te vaak gebruikt. Maar zij hebben mij gemeld dat we toch maar moesten opwaarderen. Dit vind ik heel kwalijk want het is niet onze schuld dat we geen melding hebben gehad.
Gelijk geprobeerd op te waarderen, lukte niet. Dus gelijk weer terug gebeld naar jullie, blijkt het dat er storingen zijn met het opwaarderen. Ze heeft mij verteld dat ik alleen in de winkel met een bon kan opwaarderen. Ik heb dit nergens op een pagina terug kunnen lezen en de medewerker was nog bezig met het aanmaken van een bericht voor het systeem en in een keer wordt er opgehangen
Ik ben niet terug gebeld en ik vindt het een zeer kwalijke zaak dat ik hiervoor 2x moet bellen en dat ik voor geen meter wordt geholpen.
Ik zou graag terug gebeld willen worden door de klantenservice om dit op te lossen omdat ik dit geen service vindt!