Skip to main content

Mijn dochter had mijn mobiel entoetste stiekem verkeerde de pukcode en nu wordt mijn SIM kaart geblokkeerd. Ik wil even vragen of het kan de-blokeren ik heb wel mijn PUK-code in de hand.  Ik heb een prepaid kaart en wil graag mijn telefoonnummer houden. Hoe moet ik het nu oplossen? 

Welkom hier @Irene C! Als de PUK-code te vaak verkeerd is ingetoetst, dan wordt de simkaart helemaal geblokkeerd. De simkaart kunnen we niet meer activeren, maar voor €5,00 beltegoed kun je wel een nieuwe simkaart aanvragen via onze website. Je kunt daarmaa het nummer gelukkig behouden en ook het eventuele resterende beltegoed. 


Dank u wel voor de reactie Lisa. Ik heb geen voldoende prepaid tegoed, hoe moet ik de vervangende simkaart aanvragen? Kan ik het huidige prepaid tegoed gewoon eerst opwaarderen en dan een nieuwe kaart aanvragen? 


Dank u wel voor de reactie Lisa. Ik heb geen voldoende prepaid tegoed, hoe moet ik de vervangende simkaart aanvragen? Kan ik het huidige prepaid tegoed gewoon eerst opwaarderen en dan een nieuwe kaart aanvragen? 


Jep, dat kan inderdaad, gewoon eerst opwaarderen, daarna kaartje alsnog aanvragen.


Het lukt niet


Welkom hier @Irene C! Als de PUK-code te vaak verkeerd is ingetoetst, dan wordt de simkaart helemaal geblokkeerd. De simkaart kunnen we niet meer activeren, maar voor €5,00 beltegoed kun je wel een nieuwe simkaart aanvragen via onze website. Je kunt daarmaa het nummer gelukkig behouden en ook het eventuele resterende beltegoed. 

Welkom hier @Irene C! Als de PUK-code te vaak verkeerd is ingetoetst, dan wordt de simkaart helemaal geblokkeerd. De simkaart kunnen we niet meer activeren, maar voor €5,00 beltegoed kun je wel een nieuwe simkaart aanvragen via onze website. Je kunt daarmaa het nummer gelukkig behouden en ook het eventuele resterende beltegoed. 

Dank u wel Lisa, maar nu heb ik nog steeds probleem. Ik heb geen voldoende prepaid tegoed om nieuwe simkaart te vragen via uw website. Dus ik heb vandaag prepaid tegoed gekocht maar ik kon niet opwaarderen door bellen of sms. ( ik kon namelijk niet bellen ) Wat moet ik nu verder doen om mijn nummer te reden ? 


Hoi @Irene C! Je kunt als het goed is gewoon het beltegoed opwaarderen, online! Ik kijk graag even met je mee om je verder te helpen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Welkom hier @Irene C! Als de PUK-code te vaak verkeerd is ingetoetst, dan wordt de simkaart helemaal geblokkeerd. De simkaart kunnen we niet meer activeren, maar voor €5,00 beltegoed kun je wel een nieuwe simkaart aanvragen via onze website. Je kunt daarmaa het nummer gelukkig behouden en ook het eventuele resterende beltegoed. 

Welkom hier @Irene C! Als de PUK-code te vaak verkeerd is ingetoetst, dan wordt de simkaart helemaal geblokkeerd. De simkaart kunnen we niet meer activeren, maar voor €5,00 beltegoed kun je wel een nieuwe simkaart aanvragen via onze website. Je kunt daarmaa het nummer gelukkig behouden en ook het eventuele resterende beltegoed. 

Dank u wel Lisa, maar nu heb ik nog steeds probleem. Ik heb geen voldoende prepaid tegoed om nieuwe simkaart te vragen via uw website. Dus ik heb vandaag prepaid tegoed gekocht maar ik kon niet opwaarderen door bellen of sms. ( ik kon namelijk niet bellen ) Wat moet ik nu verder doen om mijn nummer te reden ? 

Ik neem aan dat je ergens in een winkel een beltegoed bonnetje hebt gekocht, en dat je daarom wil opwaarderen via sms of bellen.

Wat je kan doen is, de opwaardeercode die je hebt gekregen doorgeven aan een KPN medewerker, die kan dan de opwaardeering voor je doorvoeren, waardoor je daarna het simkaartje kan aanvragen.


Ondertussen alle gegevens ontvangen via een privébericht. Er is een nieuwe simkaart onderweg \o/. 
Als je de simkaart ontvangen hebt, kun je deze hier activeren. 

Goede tip @Misja20:smile:


Welkom hier @Irene C! Als de PUK-code te vaak verkeerd is ingetoetst, dan wordt de simkaart helemaal geblokkeerd. De simkaart kunnen we niet meer activeren, maar voor €5,00 beltegoed kun je wel een nieuwe simkaart aanvragen via onze website. Je kunt daarmaa het nummer gelukkig behouden en ook het eventuele resterende beltegoed. 

Welkom hier @Irene C! Als de PUK-code te vaak verkeerd is ingetoetst, dan wordt de simkaart helemaal geblokkeerd. De simkaart kunnen we niet meer activeren, maar voor €5,00 beltegoed kun je wel een nieuwe simkaart aanvragen via onze website. Je kunt daarmaa het nummer gelukkig behouden en ook het eventuele resterende beltegoed. 

Dank u wel Lisa, maar nu heb ik nog steeds probleem. Ik heb geen voldoende prepaid tegoed om nieuwe simkaart te vragen via uw website. Dus ik heb vandaag prepaid tegoed gekocht maar ik kon niet opwaarderen door bellen of sms. ( ik kon namelijk niet bellen ) Wat moet ik nu verder doen om mijn nummer te reden ? 

Ik neem aan dat je ergens in een winkel een beltegoed bonnetje hebt gekocht, en dat je daarom wil opwaarderen via sms of bellen.

Wat je kan doen is, de opwaardeercode die je hebt gekregen doorgeven aan een KPN medewerker, die kan dan de opwaardeering voor je doorvoeren, waardoor je daarna het simkaartje kan aanvragen.

Lisa heeft me geholpen om een vervangende simkaart te kijgen en nu werkt mijn telefoonnummer prima.  Bedanken voor de meedenken  en helpen. 


Goed om te horen! We zien je hier in de toekomst graag terug:blush: