Skip to main content
Antwoord

Simkaart prepaid activeren in Zwitserland

• December 26, 2021
  • 7 reacties
  • 86 keer bekeken

Hallo,

Wij hebben voor onze kinderen voor in hun smartwatch een prepaid simkaart gekocht in Nederland. Helaas ben ik vergeten deze in Nederland te activeren en zitten we nu in het buitenland. Iemand die dat voor mij kan oplossen? We zijn pas over 2 weken weer in Nederland en het zou fijn zijn als de kids hun kerstkado nu zouden kunnen gebruiken. Bedankt alvast!

Beste antwoord door Erik van KPN

Hey @Katja W, hier is de moderator :slight_smile:  Heb je berichten even samengevoegd in één topic voor het overzicht. Dank je ook voor de gegevens, ik heb beide simkaarten geactiveerd. Kan zijn dat de watches even herstart moeten worden.

Dank voor de head's up, @RBxx :thumbsup_tone2:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 26, 2021

Hallo,

Wij hebben voor onze kinderen voor in hun smartwatch een prepaid simkaart gekocht in Nederland. Helaas ben ik vergeten deze in Nederland te activeren en zitten we nu in het buitenland. Iemand die dat voor mij kan oplossen? We zijn pas over 2 weken weer in Nederland en het zou fijn zijn als de kids hun kerstkado nu zouden kunnen gebruiken. Bedankt alvast!

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 26, 2021

Hallo @Katja W , zet de 06-nummers en bijbehorende simkaartnummers in jouw forum profiel. Gebruik het veld “Persoonlijke opmerkingen”. Dan kan een KPN moderator de simkaarten ook op afstand activeren.

Meld het hier in het topic als je dat gedaan hebt, dan geef ik de moderators weer een seintje.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 26, 2021

Hallo @Katja W zie mijn reactie op jouw eerder geplaatste vraag:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 26, 2021

Super! Dank je wel! Ik heb het erin gezet.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 26, 2021

Ik heb het seintje aan de moderators gegeven @Katja W , hopelijk hebben ze snel tijd voor je.
Fijne tijd verder in Zwitserland.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 26, 2021

Hey @Katja W, hier is de moderator :slight_smile:  Heb je berichten even samengevoegd in één topic voor het overzicht. Dank je ook voor de gegevens, ik heb beide simkaarten geactiveerd. Kan zijn dat de watches even herstart moeten worden.

Dank voor de head's up, @RBxx :thumbsup_tone2:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 26, 2021

Super! Ik ga het zo even uitproberen. Bedankt allemaal voor jullie hulp!