Skip to main content

Hallo,

Wij hebben voor onze kinderen voor in hun smartwatch een prepaid simkaart gekocht in Nederland. Helaas ben ik vergeten deze in Nederland te activeren en zitten we nu in het buitenland. Iemand die dat voor mij kan oplossen? We zijn pas over 2 weken weer in Nederland en het zou fijn zijn als de kids hun kerstkado nu zouden kunnen gebruiken. Bedankt alvast!

Hallo,

Wij hebben voor onze kinderen voor in hun smartwatch een prepaid simkaart gekocht in Nederland. Helaas ben ik vergeten deze in Nederland te activeren en zitten we nu in het buitenland. Iemand die dat voor mij kan oplossen? We zijn pas over 2 weken weer in Nederland en het zou fijn zijn als de kids hun kerstkado nu zouden kunnen gebruiken. Bedankt alvast!


Hallo @Katja W , zet de 06-nummers en bijbehorende simkaartnummers in jouw forum profiel. Gebruik het veld “Persoonlijke opmerkingen”. Dan kan een KPN moderator de simkaarten ook op afstand activeren.

Meld het hier in het topic als je dat gedaan hebt, dan geef ik de moderators weer een seintje.


Hallo @Katja W zie mijn reactie op jouw eerder geplaatste vraag:

 


Super! Dank je wel! Ik heb het erin gezet.


Ik heb het seintje aan de moderators gegeven @Katja W , hopelijk hebben ze snel tijd voor je.
Fijne tijd verder in Zwitserland.


Hey @Katja W, hier is de moderator :slight_smile:  Heb je berichten even samengevoegd in één topic voor het overzicht. Dank je ook voor de gegevens, ik heb beide simkaarten geactiveerd. Kan zijn dat de watches even herstart moeten worden.

 

Dank voor de head's up, @RBxx :thumbsup_tone2:


Super! Ik ga het zo even uitproberen. Bedankt allemaal voor jullie hulp!