Skip to main content

Ik heb gratis een nieuwe simkaart ontvangen en wil deze vervangen voor de oude. Dit lukt helemaal niet, op geen enkele wijze. Het toestel is erg oud, maar zou nog graag de nieuwe simkaart willen plaatsen. Heeft iemand de gouden tip?

Hoi Zeebonk, welkom hier. 

Wat lukt er niet precies? Weet je niet waar de simkaart zit? Lukt het niet om de simkaart eruit te halen? Om wat voor toestel gaat het hier en heb je eventueel ook een foto voor ons van de simkaarthouder van je toestel en je huidige simkaart?


Beste Alex, ik weet wel waar de simkaart zit, maar krijg het er niet uit. Het is een Samsung Galaxy S3 Neo, maar heb geen foto. De simkaart zit onder het houdertje ipv op de goede plek…..


Dit zegt me dan zo even niets. Een foto zou fijn zijn. 

Eventueel een bezoek aan een KPN winkel?


Mijn mobiel is zo oud dat het naar mijn idee geen zin heeft om naar een winkel te gaan omdat ik binnenkort toch een nieuwe mobiel aan ga schaffen.


Niet geschoten is altijd mis! :wink: Of geniet je even van het onbereikbaar zijn, totdat jij een nieuwe mobiel hebt?


Intussen heb ik met een pincet de simkaart uit het toestel kunnen halen en de nieuwe er weer ingezet. Het is dus opgelost.


Top! Fijn om te lezen, dank je wel!