Beste @Acces4All
Het beste en ook het snelst is om langs een KPN (XL) winkel te gaan, bij jouw in de buurt.
Die hebben al jouw gegevens beschikbaar, inclusief het esim nummer die je jij niet weet.
In de KPN winkel zetten ze jouw prepaid nummer naadloos over op een fysieke simkaart, zodat je hem gelijk weer kunt gebruiken.
KPN prepaid werkt (nog) niet met een esim, alleen met een fysieke simkaart.
Dus om die cirkel te doorbreken, ga langs een KPN winkel (neem je legitimatie wel mee) en het probleem wordt voor je opgelost door de medewerker aldaar.
Als je de simkaart online besteld, heb je hem pas dinsdag of woensdag (afhankelijk van PostNL) in huis, en duurt dus langer.
Laat even weten of het allemaal is gelukt in de KPN winkel.
Beste @Acces4All
Het beste en ook het snelst is om langs een KPN (XL) winkel te gaan, bij jouw in de buurt.
Die hebben al jouw gegevens beschikbaar, inclusief het esim nummer die je jij niet weet.
In de KPN winkel zetten ze jouw prepaid nummer naadloos over op een fysieke simkaart, zodat je hem gelijk weer kunt gebruiken.
KPN prepaid werkt (nog) niet met een esim, alleen met een fysieke simkaart.
Dus om die cirkel te doorbreken, ga langs een KPN winkel (neem je legitimatie wel mee) en het probleem wordt voor je opgelost door de medewerker aldaar.
Als je de simkaart online besteld, heb je hem pas dinsdag of woensdag (afhankelijk van PostNL) in huis, en duurt dus langer.
Laat even weten of het allemaal is gelukt in de KPN winkel.
Bedankt!
KPN Prepaid werkt overigens al een jaar prima met mijn e-SIM. Alleen een nieuwe aanvragen voor mn nieuwe mobiel gaat niet.
Ik ga maar eens langs de KPN winkel (dat wou ik eigenlijk voorkomen, maar thuis bestellen gaat dus niet)
@Acces4All let er wel op dat je het uit mijn hoofd €5 aan prepaidtegoed kost om een nieuwe sim aan te vragen. Desnoods valt dit ook in de winkel direct op te waarderen.
Bedankt voor de reacties!
Bedankt voor de reacties!
Graag gedaan @Acces4All !
Neem aan dat het probleem is opgelost.
Nog niet. Moet eerst langs de KPN winkel