Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb een KPN Abonnement en een KPN prepaid. 
(2 nummers dus) op een iPhone 12. 
de KPN Prepaid is afkomsting van een abonnement wat ik om heb laten zetten naar prepaid met behoud van SIM kaart. Dat was echter een e-sim. Ik heb dus een KPN Prepaid met E-Sim. Echter nu heb ik een nieuwe telefoon en kan je voor prepaid geen E-Sim aanvragen.
ik kan mijn prepaid dus niet in mn nieuwe telefoon gebruiken. Alleen een gewone SIM. Opzich geen probleem, dan vragen we die aan, maar dan moet je je oude SIM nummer opgeven om een nieuwe aan te vragen. Je raadt het al, dat gaat dus niet, want dat is een e-SIM en geen fysieke SIM en heb dus geen nummer. 
 

wie helpt mij om uit deze circel te komen?

het liefst gewoon met e-sim (wat ik had) maar als dat niet kan zoals de website vermeld dan wil ik een nieuwe fysieke SIM bestellen. Echter de code van de oude sim heb ik niet…..

 

Help :)

Beste @Acces4All 

Het beste en ook het snelst is om langs een KPN (XL) winkel te gaan, bij jouw in de buurt.
Die hebben al jouw gegevens beschikbaar, inclusief het esim nummer die je jij niet weet.

In de KPN winkel zetten ze jouw prepaid nummer naadloos over op een fysieke simkaart, zodat je hem gelijk weer kunt gebruiken.
KPN prepaid werkt (nog) niet met een esim, alleen met een fysieke simkaart.

Dus om die cirkel te doorbreken, ga langs een KPN winkel (neem je legitimatie wel mee) en het probleem wordt voor je opgelost door de medewerker aldaar.

Als je de simkaart online besteld, heb je hem pas dinsdag of woensdag (afhankelijk van PostNL) in huis, en duurt dus langer.

Laat even weten of het allemaal is gelukt in de KPN winkel.


Beste @Acces4All 

Het beste en ook het snelst is om langs een KPN (XL) winkel te gaan, bij jouw in de buurt.
Die hebben al jouw gegevens beschikbaar, inclusief het esim nummer die je jij niet weet.

In de KPN winkel zetten ze jouw prepaid nummer naadloos over op een fysieke simkaart, zodat je hem gelijk weer kunt gebruiken.
KPN prepaid werkt (nog) niet met een esim, alleen met een fysieke simkaart.

Dus om die cirkel te doorbreken, ga langs een KPN winkel (neem je legitimatie wel mee) en het probleem wordt voor je opgelost door de medewerker aldaar.

Als je de simkaart online besteld, heb je hem pas dinsdag of woensdag (afhankelijk van PostNL) in huis, en duurt dus langer.

Laat even weten of het allemaal is gelukt in de KPN winkel.

Bedankt!

 

KPN Prepaid werkt overigens al een jaar prima met mijn e-SIM. Alleen een nieuwe aanvragen voor mn nieuwe mobiel gaat niet. 
Ik ga maar eens langs de KPN winkel (dat wou ik eigenlijk voorkomen, maar thuis bestellen gaat dus niet)


@Acces4All let er wel op dat je het uit mijn hoofd €5 aan prepaidtegoed kost om een nieuwe sim aan te vragen. Desnoods valt dit ook in de winkel direct op te waarderen.


Bedankt voor de reacties!


Bedankt voor de reacties!

 

Graag gedaan @Acces4All !
Neem aan dat het probleem is opgelost.


Nog niet. Moet eerst langs de KPN winkel