Skip to main content

Ik zou zeer graag voor mijn Oekraiense gasten 2 gratis simkaarten willen krijgen.

Naam van de dames Katja en Aline deze zullen daar erg gelukkig mee worden in deze vervelende tijd.

 

Alvast bedankt Willem

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Hoi @hwbaas

Dat kan zeker geregeld worden! Het snelste is om te bellen met mijn collega's via 0800-0402, maar ik kan jou natuurlijk ook verder helpen. Vul dan jou profiel aan met jouw postcode, huisnummer en jouw volledige naam. Geef even een seintje welke keuze je maakt! 


Beste KPN

 

Zoals gewoonlijk wist men nergens van af in het filiaal Enschede. Ook kan ik niet zeggen dat het personeel meedenkt. Kreeg een e-mailadres en daar moest ik maar een berichtje na toesturen.

Als je een nieuw abonnement wil afsluiten dan kan men wel vriendelijk zijn, maar in dit geval werd je gewoon afgewimpeld.

Ik heb alles via KPN lopen inclusief 2 mobiele abonnementen, maar wat ik wel weet is dat ik in de toekomst mijn heil ergens anders ga zoeken.

Misschien personeel eens een cursus klantvriendelijk laten volgen, maar ben bang dat dit niet lukt bij deze heer. Ook nette bedrijfskleding is op zijn plaats.

 

Zal KPN wel niet zoveel uitmaken maar positieve reclame krijgt u van mij niet meer. Tig jaren klant en bedankt maar weer

 

Groeten Wim


@hwbaas Dus 15 dagen geleden krijg je hier te horen van @Hanna_  dat je of contact kunt opnemen met 0800-0402 of je profiel hier op het forum invult en het word geregeld.

Als je daar gevolg aan had gegeven hadden je gasten al lang de simkaart ontvangen en contact kunnen opnemen met het thuisfront.


Beste 

Ik heb toen netjes contact opgenomen met het bewuste nummer ook mijn profiel aangevuld. Helaas kon ik niet gelijk door medische redenen naar de KPN winkel maar het kon ook via dit forum. Dus volgens mij redelijk aan de afspraken gehouden

Het lukt mij gewoon niet altijd dit soort dingen gelijk te doen, dit krijg je als je met beperkingen moet leven.

Maar het gaat mij gewoon om de manier waarom !!

 

Verder je opmerking aan de onderkant ik vraag het mij af.  Ook je bemoeienissen worden niet erg op prijs gesteld. Zeker omdat je mijn achtergrond niet kent.

 

De gasten hebben gelukkig zich er mee kunnen redden