Skip to main content

Hallo,

vrijdag 24 dec heb ik een 500Mb bundel gekocht voor een reis naat Italie. Deze bundel is afgeschreven van mijn bankrkening en bevestigd per sms. Bij aankomst in italie bleek de hele simkaart niet meer actief te zijn, Bundel is getest op 24 dec, tevens is er voldoende beltegoed.

Op mijn KPN blijkt het overzicht geen data weer te geven, overige items wel. Bij bundel echter staat dat er geen zijn geinstalleerd..

Gaarne oplossing voor beide problemen. Groet

Hi @macmart, welkom op het forum!

Wat vervelend dat je prepaid niet werkt nu je in Italië bent! Zou je in je forumprofiel jouw 06-nummer en simkaartnummer (bij persoonlijke opmerkingen) willen invullen en hier een berichtje willen plaatsen zodra je dat hebt gedaan? Dan gaan we met je meekijken!

Voor snellere hulp kun je ons op werkdagen tussen 8:00 - 20:00 uur en op zaterdag tussen 8:00 - 17:00 uur bereiken via 0800 0402 (gratis). Je kunt ook chatten via de contactpagina op onze site. Als je daar klikt op de tegel ‘Mobiel’ en vervolgens kiest voor de laatste optie ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’, dan kun je onderaan de pagina een chat starten.


profiel aangepast


Van wat ik kan zien, is jouw mobiele nummer nog gewoon actief. Ook zijn er geen blokkades actief. Wel heb ik één instelling aangepast, hopende dat dit voor jou de oplossing is. Het kan zijn dat je het toestel even opnieuw moet opstarten.


Hallo, bij terugkomst in NL bleek mijn KPN sim direct weer actief te zijn. Nu heeft mijn phone een dubbele simkaart, waarbij sim2 de kpn is. Beiden zijn actief, echter staat de KPN standaard op 2G netwerk en is niet handmatig te wijzigen naar 4G. Bij switchen naar voorkeur SIM2 wordt dit 4G en wordt sim1 een 2G. Blijkbaar een beperking in de hardware.

Dank voor jullie acties.


Ha @macmart, wat rot! Goed dat je er nu in ieder geval achter bent waar het aan gelegen heeft.